Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal pusse opp badet og har fått tilbud fra rørlegger. Han skal demontere av vann og avløp. Bytte sluk og soil. Legge opp for vann og avløp til wc, servant,dusj og vv.b Montere og tilkoble alt utstyr som nevnt over inkl. vv.b og wc ramme.

Total pris inkl mva er 50 000.

Jeg har jo hørt at rørlegger er dyrt, men har noen av dere brukt rørlegger før og hvor mye betalte Dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I sommer pusset jeg opp badet og en rørlegger demonterte da do, badekar og vask. Han la nye rør og skiftet stoppekran fra uttak i vegg. Fikk fine kromrør. Han la opp til vaskemaskin. I tillegg kjøpte jeg ny do, vaskeservant pluss møbel 60 cm, og dusjkabinett med herdet glass som han monterte. Dette betalte vi 34.000 for. Vi gjorde ingenting med gulvet altså.

Skrevet
Vi skal pusse opp badet og har fått tilbud fra rørlegger. Han skal demontere av vann og avløp. Bytte sluk og soil. Legge opp for vann og avløp til wc, servant,dusj og vv.b Montere og tilkoble alt utstyr som nevnt over inkl. vv.b og wc ramme.

Total pris inkl mva er 50 000.

Jeg har jo hørt at rørlegger er dyrt, men har noen av dere brukt rørlegger før og hvor mye betalte Dere?

ikke rart folk bruker svart rørlegger. En som gjør det etter stengetid på kveldstid

Skrevet

et godt råd er å få tilbud fra flere forskjellige firmaer,hvor i landet skal du ha rørlegger?er jo litt forskjellige priser rundt omkring

hilsen rørlegger

Skrevet

Sjekk med flere rørleggere, som det blir sagt her. Husk at prisene varierer fra område til område, en rørlegger fra f.eks. Drammen er som regel billigere enn en fra Oslo eller Bærum.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...