Gjest Gjest Skrevet 1. november 2006 #1 Skrevet 1. november 2006 Jeg skal innseminere meg selv da jeg benytter privat sæddonor. Er det noen som har noen gode råd om hvordan jeg går frem. Jeg har tidligere gjort dette en gang før og da rant bare sæden ut .
Gjest Elfrida Skrevet 1. november 2006 #2 Skrevet 1. november 2006 Eh, det renner ut når man bruker naturmetoden også. Tanken er jo at noen få finner veien.
Gjest Bertine Skrevet 1. november 2006 #3 Skrevet 1. november 2006 Gå inn på snartgravid.com/plassen, der finner du mange tips
Gjest Gjest Skrevet 1. november 2006 #4 Skrevet 1. november 2006 Ved inseminering sprøytes sæden opp i livmoren og man vet det er ett egg som venter på dem. Du må jo bare tippe og får ikke sæden lenger opp enn i skjeden. Bruk en lang sprøyte som kjøpes på apoteket. Det er mange tips om dette på snartgravid.com. Lykke til!
Gjest Hansine Skrevet 2. november 2006 #5 Skrevet 2. november 2006 Du kan se litt om privat sæddonasjon på følgende hjemmeside: http://hometown.aol.com/saddonor1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå