Mookie Skrevet 1. november 2006 #1 Del Skrevet 1. november 2006 Kan det funke? Erfaringer, noen ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AlmaCity Skrevet 1. november 2006 #2 Del Skrevet 1. november 2006 Ikke gjør det om du har litt følelser for han i allefall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 1. november 2006 #3 Del Skrevet 1. november 2006 Jeg har hatt sex med en eks over flere år. Det funket bra. Vi avsluttet når vi var i forhold. Nå må det sies at den mannen vil alltid ha en spesiell plass i hjertet mitt og han er far til mine barn. Men vi er helt ferdige med hverandre som kjærester. Prøvde å ha sex med en annen eks. Det funket overhode ikke fordi han ville noe mer og ikke jeg. Selv om jeg var helt tydelig på at jeg ikke ville ha et forhold så håpet jo han. Sexen der har jeg helt avsluttet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ferskvannsblekksprut Skrevet 1. november 2006 #4 Del Skrevet 1. november 2006 ja, det er nam! var sammen 3 måneder, pult siden mai 05 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
corina Skrevet 1. november 2006 #5 Del Skrevet 1. november 2006 Har aldri hatt lyst å hatt sex med noen av exene mine igjen etter det ble slutt! Men hvis dere er tiltrukket av hverandre så go for it! Bare vær enige på forhånd om at det er kun sex det gjelder. << Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå