kitekatt Skrevet 1. november 2006 #1 Skrevet 1. november 2006 Leter etter mørk brun laminat benkeplate til kjøkkenet mitt. Med staver. De har i kirsebær på maxbo, men ville helst hatt litt mørkere brun (ikke så glad i kirsebærtre) På ikea har de en kjempefin som heter personlig valnøtt, men den er det 6 ukers leveringstid på, så det er ikke aktuelt. Noen som vet hvor jeg får tak i en slik? Gjerne med link til nettside.
monikabrx Skrevet 1. november 2006 #2 Skrevet 1. november 2006 Smartclub har sinnsykt billige benkeplater. Vet ikke om de har nøyaktig den du leter efter, men du kan jo sjekke. Der får du dem med deg med en gang.
diddi Skrevet 1. november 2006 #3 Skrevet 1. november 2006 På Sentrum bygg (Alnabru) selger de laminatplater fra Oslo plateskredderi. Der har vi bestilt i fargen wenge. Den er mørk brun.
Gjest Gjest_Kitekatt_* Skrevet 1. november 2006 #4 Skrevet 1. november 2006 På Sentrum bygg (Alnabru) selger de laminatplater fra Oslo plateskredderi. Der har vi bestilt i fargen wenge. Den er mørk brun. ← Ja vi fant wenge vi også på Monter på Grorud. der hadde de på lageret som ligger rett ved butikken og Det blir den! Kjempeflott, akkurat slik jeg ville ha
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå