kitekatt Skrevet 1. november 2006 #1 Skrevet 1. november 2006 Har så lyst på slike vinterstøvler. de er vel i et goretexlignende materiale og ser ut som boblestøvler, barte ikke så voldsomme. Husker jeg gikk med noen slike røde når jeg var liten. Så de for voksne for noen år siden, men finner de ikke nå. Tips? Nettet eller i Oslo.
Gjest Gjest Skrevet 1. november 2006 #2 Skrevet 1. november 2006 Så noen brune (ganske kule!) i Oslo.. Hm.. Husker ikke helt hva butikken heter! Ligger i gata fra stortinget mot grensen. Ikke bronx butikken, men forbi nikestore. Men dålig utvalg var det jo.. Kun den ene typen.
kitekatt Skrevet 1. november 2006 Forfatter #4 Skrevet 1. november 2006 Lurer på om Dna har noe slikt... ← Hvor er Dna?
Eliza Doalot Skrevet 1. november 2006 #5 Skrevet 1. november 2006 Tror i hvertfall det finnes en på Aker brygge....tror jeg
Fashion.Faux.Pas Skrevet 1. november 2006 #6 Skrevet 1. november 2006 stress.no har i adidas missy kollkesjon. Stress finner blant annet på grensen i Oslo.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå