Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Noen som ser på gmn her?

Jeg må si jeg reagerer på oppførselen til Vår Staude.

Jeg har i lang tid blitt forbauset over hennes uhøflige opptreden mot sin programleder–kollega og til tider gjester, men i dag presenterer hun noen andre kollegaer som ”…vi har gravd opp noen usle reportere fra…”. Dette var dråpen.

Er hun fritatt for alt som heter normal folkeskikk?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hei.

Noen som ser på gmn her?

Jeg har i lang tid blitt forbauset over hennes uhøflige opptreden mot sin programleder–kollega og til tider gjester, men i dag presenterer hun noen andre kollegaer som ”…vi har gravd opp noen usle reportere fra…”. Dette var dråpen.

Det heter humor

Skrevet

Jeg ser på hver dag, og synes Vår Staude er kjempeflink å prate med folk. Hun er uformell. Har aldri tenkt på at hun mangler folkeskikk.

Gjest Fruktfat
Skrevet

jeg synes vår staude er det absolutt beste programlederen GMN har hatt. verre er det med han tufsen som kommer igjen neste uke (nils gunnar lie?), han avbryter gjestene hele tiden.

Skrevet

Jeg har ikke sett noe på det, så bare et lite glimt i går, og må si jeg også reagerte litt. Hennes kollega kom med en spøk (om Aylars personlige trener, og at alle damer hadde vel likt å trene om vi hadde en trener som ham), og hun bare så på ham, og så sa hun "vi bare ignorerer deg". Altså, det kan godt være hun også bare tullet, men jeg syntes det var litt rart, at hun liksom demonstrerte virkelig hvor dum hun syntes kollegaen var.

Gjest Miloine
Skrevet

Ser ikke på God morgen Norge så ofte, men faktisk har jeg hørt flere si det samme som trådstarter!

Sønnen min på 15 år var syk og hjemme fra skolen mandag og tirsdag, han sa også at han syns hun er frekk (av og til)

Skrevet

Hm, det har jeg faktisk ikke tenkt over...Men nå kommer jeg ihvertfall til å merke meg dette fremover.

Men jeg har lagt merke til at hun ikke føler seg helt comphy i fht han der blomster-finn..

Gjest Cosmic Girl
Skrevet

Jeg ser God Morgen Norge litt hver dag før jeg drar på jobb, og har flere ganger reagert over oppførselen hennes. Hun virker til tider nedlatende og, som nevnt tidligere i tråden, uten folkeskikk.

Har også lurt på om hun mener å være morsom, men det kommer ikke helt gjennom. Hun er absolutt flink til å snakke med gjester, men viser tydelig hvis hun ikke synes noe særlig om vedkommende hun prater med.

Det samme når det gjelder kollegaene hennes. Det kan virke som om de har det veldig hyggelig, men så helt plutselig kommer hun med noe drøyt igjen.

Kanskje man bare er litt ekstra hårsår om morgenen?

Skrevet

Samtidig kan det jo være at hun bare har en slik væremåte. At hennes humor bare blir misforstått. Jeg har det litt sånn, det er mange som ikke forstår meg, for jeg kan visst virke både nedlatende, arrogant og småfrekk, men det er ikke sånn jeg mener det i det hele tatt (forøvrig noe jeg jobber med å fikse på)

Skrevet
Samtidig kan det jo være at hun bare har en slik væremåte. At hennes humor bare blir misforstått. Jeg har det litt sånn, det er mange som ikke forstår meg, for jeg kan visst virke både nedlatende, arrogant og småfrekk, men det er ikke sånn jeg mener det i det hele tatt (forøvrig noe jeg jobber med å fikse på)

Om det er sånn burde hun ikke være programleder i et slikt program.

Skrevet
Om det er sånn burde hun ikke være programleder i et slikt program.

Nei, det er sant. Og ihvertfall ikke bruke den typen humor der. Når man vet man har en væremåte som kan misforstås, tar man jo hensyn til hvem man er sammen med, og oppfører seg deretter.

Skrevet
Hei.

Noen som ser på gmn her?

Haha, det var morsomt!

Reagerte litt på det å, og man så trynene m på reporterene.

Men hun sa jo hun bare tullet og at de var kjempeflinke.

Ellers digger jeg god morgen norge, koselig å høre på om morgenen :)

Skrevet

Ikke at jeg vet noe om deg, men du jobber kanskje ikke i en riksdekkende TV-kanal. Og det er en vesentlig forskjell etter min mening. :)

Skrevet

Eg er så begeistra for ho smilande frukost-tv dama på nrk. Huskar ikkje navnet men ho er alltid blid og har ein varm personlighet. :smilejente:

Skrevet

Frokost-Tv på NRK er dritt.

Teite etterligninger!

Skrevet

Uansett, har svitsja gjennom NRk og det er kjedelig rett og slett.

Daft og lange pauser når de snakker.

Skrevet

Jeg foretrekker absolutt Frokost-TV! Jeg synes rett og slett de er flinkere til å presentere stoff som føles relevant for meg, særlig siden de ofte går mer i dybden enn God Morgen, Norge. Me likey!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...