Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Forsøkte å bestille disse fra Lillevinkel. men de var utsolgt i alle andre størrelser enn de minste, og jeg trenger 40-41 (pailabber, ja).

Har noen sett dem noe sted? Eller noen nesten identiske? Gjerne i Bergen, men jeg ringer gjerne landet rundt for å få tak i dem.

Asos har dem, men bare i rødt, og får visst ikke inn i sort.. :forvirret:

Endret av Quirky
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan dessverre ikke hjelpe deg, men det er skoene i mitt liv også. :sjarmor:

Skrevet
Kan dessverre ikke hjelpe deg, men det er skoene i mitt liv også.  :sjarmor:

Hmm..er ikke du fra Bergen? Vi bør jo ta en runde rundt på absolutt alle skobutikkene i bergen og se etter dem. Med mindre du er min skostørrelse, da kan du bare dra tl h..... :ler:

Skrevet
Hmm..er ikke du fra Bergen? Vi bør jo ta en runde rundt på absolutt alle skobutikkene i bergen og se etter dem. Med mindre du er min skostørrelse, da kan du bare dra tl h..... :ler:

Joa, jeg bor i Bergen og har skostørrelse i andre enden av skalaen. Men alle skobutikker kan dra til h******, for jeg har haltet rundt i byen i dag for å få tak pene sko med demping. Umulig. :frustrert:

Skrevet (endret)

Shoe Lounge har dem.

Edit: Ser du er fra Bergen, da hjelper det lite, siden Shoe Lounge bare finnes i Oslo...

Edit igjen ( :ler: ): Jeg fant dette:

Hvis du ikke bor i nærheten av Shoe Lounge, sender vi deg gjerne drømmeskoene i postoppkrav.
Endret av Pheps
Skrevet
Shoe Lounge har dem.

Edit: Ser du er fra Bergen, da hjelper det lite, siden Shoe Lounge bare finnes i Oslo...

Edit igjen ( :ler: ): Jeg fant dette:

JEG ELSKER DEG!!!!!!!!!!!!!! :ler:

Skrevet
Joa, jeg bor i Bergen og har skostørrelse i andre enden av skalaen. Men alle skobutikker kan dra til h******, for jeg har haltet rundt i byen i dag for å få tak pene sko med demping. Umulig.  :frustrert:

Løpesko? Sjekket du ut løpeskoene fra Stella McCartney for Adidas på skobutikken i Galleriet? Jeg prøvde dem på, og de kjentes gode ut. Og såpass lekre at jeg fikk lyst til å slutte med aerobic og begynne å løpe. :sjenert:

Skrevet
Løpesko? Sjekket du ut løpeskoene fra Stella McCartney for Adidas på skobutikken i Galleriet? Jeg prøvde dem på, og de kjentes gode ut. Og såpass lekre at jeg fikk lyst til å slutte med aerobic og begynne å løpe. :sjenert:

Nei, løpesko har jeg, men trenger noe mer comfy enn Converse nå som den ene foten har bestemt seg for å streike. Fikk tak i støtdempende såler, da. Men takk for tipset!

Skrevet
Nei, løpesko har jeg, men trenger noe mer comfy enn Converse nå som den ene foten har bestemt seg for å streike. Fikk tak i støtdempende såler, da. Men takk for tipset!

Du er jo kg- bruker, så du har vel oversikt over alle sko- nettbutikkene, men om du er innom stress eller sole service har de jo en del retro adidas-modeller som skal være veldig comfy og gi litt støtte. Har også vært fornøyd med nike (jeg har vanskelige føtter, og trenger comfy sko innimellom).

Jeg elsker alle mine 7 (!) par med converse, men føttene mine er ikke like glad i dem.

Skrevet

Så glad jeg kjøpte det siste parret i 38 :-)

Uansett har de noen kule som likner på mango, med åpen tå 1000 kr billigere..

Det var nesten så jeg angret på kjøpet mitt når jeg så de på mango

Skrevet (endret)

Har sett dem fra Mango i et blad, men jeg hater åpen tå.

Men, oh lykke, Shoe lounge hadde dem! Så nå er et par i min størrelse på vei i posten snart! :hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe:

Vil anbefale shoe lounge, på alle tre butikkene var ekspeditørene utrolig hyggelige, og det er ikke alle butikker som godtar å sende i oppkrav. Det opplevde jeg når jeg skulle ha drømmejakken i fjor, og til slutt måtte få en kompis til å hente den i en butikk i en annen by og så sende den til meg.

Blir det dumt om jeg bare går rundt med dem med ullester inni hele vinteren? Når jeg først har fått dem tror jeg ikke at jeg vil ta dem av meg.. :sjenert::ler:

Endret av Quirky
Skrevet

Tips: De finnes i rødt (men kun rødt) på Asos.com. Om noen tilfeldigvis har blitt like forelsket som meg, men foretrekker rødt. ;)

Skrevet

Så bra! :) Jeg synes de er råflotte jeg også, men litt for stiv pris for meg. :(

Skrevet
Så bra! :) Jeg synes de er råflotte jeg også, men litt for stiv pris for meg. :(

For stiv pris for meg også, men det får ikke hjelpe- dette er livskvalitet i lakkert lær! :ler: Da får jeg heller nedprioritere andre utgifter.

Dessuten er skoene svært moteriktige (mange store designere kjører lakk denne høsten/vinteren), samtidig litt klassiske, og pyntet og rocka på en gang. Akkurat såvidt verdt prisen. :)

Tusen takk Pheps, jeg skylder deg en tjeneste!

Gjest LilSweetie
Skrevet

Genialt kjop! Jeg har noen som ligner som jeg kjopte for flere aar siden. De har blitt brukt mye, vaert to turer innom skomakeren og er fremdeles yndlingsskoene mine :-D

Gjest Saramia
Skrevet

"Skoene i mitt liv"??? Jøss, så patetisk...

Skrevet
"Skoene i mitt liv"??? Jøss, så patetisk...

:legrine::legrine::legrine::legrine::legrine::legrine::legrine:

Et forumtroll som kaller andre patetiske? Det er jo...patetisk! :legrine:

Skrevet (endret)

*dobbelt*

Endret av Quirky

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...