Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjæresten min har bursdag om en ukes tid og jeg lurer på hva jeg skal kjøpe til henne.. Har tenkt en stund, men det mest geniale jeg har kommet på hittil er KG forumet, noe som i og for seg ikke var så dumt håper jeg :)

Smykker er jo alltid en vinner, men jeg tror hun hadde blitt mest glad for noe "hverdagslig". Tror dere en designerklokke hadde slått an? Jeg er åpen for andre forslag, så skriv i vei :)

Hun blir for øvrig 18 år, prisklasse: det man kan forvente etter å ha vært i lag nesten 1 år :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Veske, klokke, cashmire skjerf, mobiltelefon, klær, undertøy, parfyme, make up..

Spray tan behandling, hudpleie, massasje.. Trenger da ikke og sette noen prisklasse på gaven, hehe..tanken som teller. NOT :) Lykke til :)

Skrevet

Reis bort ei helg,bo på hotell,spise ute.....alltid koselig og romantisk! Jeg fikk av min kjære ei bok i fjor som en del av gaven; Den lille prinsen. Anbefales! Eller hva med en dag på spa? Men det er mange utrolige stilige klokker...Lykke til :):)

Skrevet

Designerklokke er jo vel og bra, men klokker er jo grisedyrt (alle klokker av skikkelig merkenavn jeg har sett må man opp i ganske mange titusen for). Jeg ville heller satset på skjerf, genser eller noe i kasjmir (ønsker meg det selv, he he), en god parfyme eller lignende. Attenårsdagen er jo litt spesiell, det er kjekt med gaver man kan bruke en stund da.

Ellers opererer jeg ut i fra følgende regler når det gjelder kjærestegaver:

1: Man skal gi så det svir. Ikke rom for å være gjerrig, med mindre Den Perfekte Gaven er rimelig.

2: Tingen skal være personlig og helst kunne brukes lenge. Derfor er pene smykker, kvalitetsklær, parfyme og tilbehør (type pashmina eller kasjmirsjerf, vesker i ekte skinn og klassisk modell) å foretrekke.

3: Undertøy er risky. Heller noe dere kan shoppe sammen, så slipper du å velge feil størrelse eller å fornærme henne, ikke alle gutter har like bra smak i undertøy (ikke ta det ille opp ;) )

4: Bøker og filmer kan være en fallgruve, med mindre du vet at hun ønsker seg noe spesielt. Når det er sagt kan en bok valgt med omhu virkelig være en slager på gavefronten.

5: Personlig ville jeg dødd på meg dersom min samboer tok hintet og ga med alle former for spabehandling, frisørbehandlinger osv. i gave. Å bli dullet med er aldri, aldri feil. :)

6: Sammensatte gaver for sammensatte personer. Liker hun kunst, konfekt og fryser lett? Kunstbok om favorittepoken, kvalitetskonfekt og noe varmt å pakke seg inn i.

Håper du fikk noen tips, husk å oppdatere oss om hva du endte opp med! ;)

Skrevet
Designerklokke er jo vel og bra, men klokker er jo grisedyrt (alle klokker av skikkelig merkenavn jeg har sett må man opp i ganske mange titusen for).

Njaaa...ikke alle. :) DKNY har noen fine klokker til ca. 1000-1500 kr.
Skrevet

Hun blir 18 da... jeg prøver å tenke tilbake til hvordan jeg var på den tida :ler:

Klokke er et veldig bra forslag.

Sjerf, genser og klær generelt synes jeg blir litt upersonlig.

Undertøy er ikke upersonlig, men det er veldig risky som Tristessa sier.

Parfyme er fint, men litt kjedelig kanskje? Mer julegave.

Hadde jeg fått gavekort på ansiktsbehandlig da jeg var 18 tror jeg at jeg hadde blitt dødelig fornærmet ;)

Bøker og filmer mener jeg er litt kjedelig.

Smykker er nesten aldri feil.

Mobiltelefon kan være kult.

Dette kan kokes ned til: Kan det flashes til venninner a la "se på den nydelige x jeg fikk av kjæresten min" er det bra ;)

Skrevet

Hva med å ta henne med på helgetur et sted koselig?

Og kos dere bare dere 2, samtidig du kan gi henne en liten gave.

Smykker, men vit "stilen" hennes. Er den enkel eller liker hun smykker med masse store steiner osv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...