Gå til innhold

Leie lagerplass

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet om noen andre som leier ut lagerplass til privatpersoner enn Cityself Storage?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Majortrans tror jeg har lager. (men hvor det ligger aner jeg ikke, geografien i Oslo kjenner jeg ikke...)

Gjest Huldali
Skrevet

Det ligger et lager i General Birchs gate 16, 0454 Oslo. Euro Box.

Jeg vet ikke om de er gode og har ledig plass, men det ligger i hvert fall der :)

Også tror jeg de har et sammarbeid med Bislett Bilutleie, for de bilene står utenfor der heletiden. Hvis du skulle trenge å få tingene dine fraktet.

Skrevet

Tror det er noe som heter Minilageret el på Helsfyr

Skrevet

Dette er utenfor ditt ønskelige geografiske område, men Oppbevaringservice AS i Drammen er billige, koselige og veldig hjelpsomme. Vi bor i Oslo, men pga prisen her i området valgte vi heller å kjøre tingene ut til drammen. Du finner masse info på hjemmesiden deres (og kommer du innom dem på dagtid risikerer du å bli invitert inn på kaffe og småkaker ;).

Skrevet

Jeg vet om et lagerområde i nittedal, men husker selvfølgelig ikke hva det heter. Og ellers så er det City selfstorage på ryen, helsfyr og majorstua da...

Skrevet
Tror det er noe som heter Minilageret el på Helsfyr

Kan du sjekke opp dette litt nærmere, uhyre intr. i denne når sant skal sies! :klappe:

Fant ingen "MINILAGER HELSFYR" når jeg Googlet.

Skrevet
Jeg vet om et lagerområde i nittedal, men husker selvfølgelig ikke hva det heter. Og ellers så er det City selfstorage på ryen, helsfyr og majorstua da...

Nittedal er heller ikke så langt, sjekker du en runde til for meg?

Er sikkert billigere enn i byen.

Skrevet
Nittedal er heller ikke så langt, sjekker du en runde til for meg?

Er sikkert billigere enn i byen.

Jeg skal prøve, sliter litt med å få tak i hun som leide....

Skrevet
Jeg skal prøve, sliter litt med å få tak i hun som leide....

Prøv litt til, jeg trenger vel egentlig nesten en låve! :legrine:

Skrevet
Prøv litt til, jeg trenger vel egentlig nesten en låve!  :legrine:

:ler: Vi har en låve i trøndelag du kan låne :legrine:

Sjekket med henne i går, men hun anbefalte ikke det stedet. Det var visst veldig klønete fordi man ikke fikk nøkkel selv så man må møte dem hver gang man skal hente tingene sine :forvirret:

Hun sa at det var lurest å bruke de kjente bedriftene der man får egen nøkkel :)

Skrevet

Har sett et på sandaker/storo. Tror det ligger i sandakerveien. Ellers vet jeg ikke noe mer om det, siden jeg selv ikke har bruk for slikt.

• 1 år senere...
Gjest Gjest
Skrevet

Det ligger et Minilager i Sandakerveien 72 i Oslo.

www.storominilager.no

• 1 år senere...
Skrevet

OK minilager har avdelinger i Sandvika, og i Bærum. www.ok-minilager.no

Gjest Gjest_stressa_*
Skrevet

Vil bare komme med et lite tips, som kan vise seg å bli nyttig;

Selv leide jeg lagerplass hos et anerkjent firma på en annen kant av landet for en stund siden.

Og jeg glemte å spørre om åpningstider! Det viste seg at de stengte og låste alt klokka fire hver dag, uten mulighet for å få tak i tingene mine, heller ikke sette på plass.

Som jeg stresset gjennom rushtrafikk etc for å nå fram i tide med flyttelasset mitt! Kjørte flere gg fordi de hadde så små containere.

Hadde ikke tid å spise eller gå på do mens det stod på. Det hender nemlig at man har tidsfrister på slike ting, hvertfall hvis det står andre folk og venter og skal inn i huset/leiligheten.

Skrevet

hvor mye er det som skal lagres da? mamma har et par kontorer over garasjen hun vurderer å leie ut til lagringsplass...! er vel rundt 50 kvm tenker jeg!

• 3 måneder senere...
Gjest flyttefoten
Skrevet

Hei, city self storage har mange lagere (minilager) rundt omkring i følge hjemmesiden deres. Blant annet på Billingstad i Asker hvor noen bekjente har leid tidligere! De var veldig fornøyde i alle fall.

Skrevet

Euro Box i G.Birchsgt i Oslo har åpent til kl. 22 hverdager og i helgene til kl 18 eller 20. Du har egen nøkkel og utlån av traller. Lett å komme til, egne boder i forskjellige størrelser. En mnd oppsigelsestid.

http://www.eurobox.as/default.asp?s=4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...