colazero Skrevet 1. november 2006 #1 Skrevet 1. november 2006 Jeg lurer på om det er noen der ute som har sett programmene med Gordon Ramsay der han drar rundt på forskjellige restauranter for hjelpe eierne med å berge dem fra konkurs. Jeg lurer veldig på hva de programmene heter på engelsk og om det er mulig å kjøpe dem på dvd. Takknemlig for svar
Nilma Skrevet 1. november 2006 #2 Skrevet 1. november 2006 Lurer på om det kan være "Kitchen Nightmares" du mener?
Gjest Gjest Skrevet 1. november 2006 #3 Skrevet 1. november 2006 Lurer på om det kan være "Kitchen Nightmares" du mener? ← Det stemmer. Jeg vet ikke om disse er på dvd, men sjekk www.amazon.co.uk eller www.play.com
Gjest Gjest Skrevet 1. november 2006 #4 Skrevet 1. november 2006 Hell's Kitchen er forresten et realityshow hvor han samler masse wannabe kokker og kjefter og smeller på dem helt til han står igjen med en vinner som får drive sin egen restaurant.
Gjest -eline- Skrevet 1. november 2006 #5 Skrevet 1. november 2006 (endret) Jeg har sett store deler av Hell's Kitchen USA, men siden jeg savner Gordon Ramsey så må jeg nesten se på det når det begynner om etpar uker Gordon Ramsey's Kitchen Nightmares er dog mye bedre, men jeg tror ikke den finnes på DVD. Ser ikke noe på amazon.co.uk eller gordonramsey.com. ...men så søkte jeg litt til, ser ut som de har Revisited-versjon av programmet på DVD. (dvs de drar tilbake til steder de har hjulpet før for å se om de har fortsatt med alt det han har lært de. Endret 1. november 2006 av -eline-
Gjest Gjest_totte_* Skrevet 1. november 2006 #6 Skrevet 1. november 2006 Jeg elsker Gordon Ramsey sine programmer! Etter et år i england har jeg fått helt dilla... Kitchen Nightmares er den desidert beste serien hans, synd de ikke sender noe av han i Norge....
Nilma Skrevet 1. november 2006 #7 Skrevet 1. november 2006 Kitchen Nightmares er den desidert beste serien hans, synd de ikke sender noe av han i Norge....← De har da sendt både Kitchen Nightmares (NRK2?) og Hell's Kitchen (TV3). Nye episoder av HK kommer 16. november.
colazero Skrevet 4. november 2006 Forfatter #8 Skrevet 4. november 2006 Tusen takk for alle svar! Det jeg har lett etter heter kitchen nightmares ja, de handler om at han drar rundt og hjelper andre restauranter fra å gå konkurs. Har også funnet noe på nettet med han som heter the F word, boiling point og beyond boiling point og ramsay makes it easy. Bare å laste ned tror jeg.
Meaty Skrevet 4. november 2006 #9 Skrevet 4. november 2006 Ramsay er genial, og tenk aa vaere saa slem og saa sjarmerende paa en gang Sesong 2 av Hell's kitchen var veldig bra, men jeg liker nok Kitchen nightmares best.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå