Gjest Gjest Skrevet 1. november 2006 #1 Skrevet 1. november 2006 Kjøpte meg ett nytt salongbord på Skeidar for ca 2 mnd siden. Bordet har litt "gammel" stil over seg. I går var jeg innom Skeidar for å titte litt, og la plutselig merke til at utstillingsbordet (DET som gjorde at jeg ville kjøpe det) var mye lysere i fargen enn det bordet jeg fikk levert. Har også sett bilder av samme type bord som andre har, og de er også mye finere/lysere/klarere i fargen. Er det da for seint å klage? Det er jo tross alt gått 2 mnd og ellers er ingenting galt med bordet, bortsett fra at mitt bord ser helt annerledes ut enn utstillingsbordet???
Gjest Gjest Skrevet 1. november 2006 #2 Skrevet 1. november 2006 Regner med at det er for sent, dersom du ikke drar den der at, jeg pakket ikke opp bordet før denne uken, pga oppussing..... Men jeg lurer nå litt på hvor stygt ditt bord egentlig er, når du ikke la merke til ulikheten før det hadde gått to måneder..... Behold bordet....
abelille Skrevet 1. november 2006 #3 Skrevet 1. november 2006 Du får i alle fall ingenting dersom du ikke prøver deg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå