Gjest Gjest_Merethe_* Skrevet 31. oktober 2006 #1 Skrevet 31. oktober 2006 Hvordan definerer man flørting?
Hu i Svingen Skrevet 31. oktober 2006 #2 Skrevet 31. oktober 2006 Prøver meg: En handling som søker å oppnå en annen parts seksuelle oppmerksomhet gjennom blikkontakt, kroppsspråk eller ord.
Gjest Gjesta Skrevet 31. oktober 2006 #3 Skrevet 31. oktober 2006 Må det nødvendigvis være seksuell oppmerksomhet? Jeg er enig med Hu i Svingen men tror jeg ville sagt positiv oppmerksomhet istedenfor seksuell? Med flørt tenker jeg at man viser noen litt ekstra oppmerksomhet utover det vanlige, på en varm/snill/sensuell/morsom/underfundig/ertete (alt etter som) måte. ?
Hu i Svingen Skrevet 31. oktober 2006 #4 Skrevet 31. oktober 2006 Ja. Jeg vil gjerne få omformulere 'seksuelle' til 'positivt ladede'. (Med en seksuell undertone? *Host*) Takk til Kosemose.
Ladyen Skrevet 1. november 2006 #5 Skrevet 1. november 2006 Men hva er da forskjell på flørting og godt humør ? Jeg har massevis av det siste. Er jeg egentlig en flørter av rang, siden jeg liker å snakke hyggelig, ertelystent om det faller seg sånn og alle de andre tingene som er nevnt over her ? Oppmerksomhet og god kontakt er fine greier det.:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå