SuperT Skrevet 31. oktober 2006 #1 Skrevet 31. oktober 2006 Hei. Jenta kasta opp i hele senga i stad.. MASSE! Hvordan får jeg gjort ren madrassen?? Vask, tørk osv.. Er det noen som vet? mvh SuperT
Gjest Dingo Skrevet 31. oktober 2006 #2 Skrevet 31. oktober 2006 Skrell av trekket hvis det går... og sleng det i vaskemaskinen. Ta trekket på igjen før det er tørt, ellers kan det bli vanskelig å få på.
SuperT Skrevet 31. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 31. oktober 2006 Ja oki.. men det er inni madrassen også..
loffen Skrevet 1. november 2006 #4 Skrevet 1. november 2006 Uffda, god bedring! Vet bare at salmiakk i vannet er supert for å ta bort lukta! Ta en våt klut med salmiakk og zalo f.eks. og varmt vann og vask så godt du kan, også legg tørre håndklær oppå etterpå. Lykke til.
BayliZ Skrevet 1. november 2006 #5 Skrevet 1. november 2006 Huff da, har ikke noen råd å gi deg, men du må jo bare få vasket den så godt du kan, men det tar vel en stund før den madrassen blir tørr. Akkurat nå er jeg veldig glad jeg har overmadrass med tisselaken som sitter sammen. Det kan du jo få kjøpt så slipper du det styret til neste gang. Huff det er så fælt når de små er så syke.
Totalya Skrevet 1. november 2006 #6 Skrevet 1. november 2006 Potetmel skal vistnok ta vekk fukt og lukt etter urin, mulig det funker på oppkast også? Men vask med vann først...
Totalya Skrevet 1. november 2006 #7 Skrevet 1. november 2006 Potetmel skal vistnok ta vekk fukt og lukt etter urin, mulig det funker på oppkast også? Men vask med vann først...
Gjest Gjest Skrevet 1. november 2006 #8 Skrevet 1. november 2006 Jeg har hørt at det skal hjelpe å strø kattesand over. Den trekker til seg fuktigheten og lukt. Støtter ideen med å kjøpe tisselaken. Kid har noen supre formsydde tisselaken. Anbefales Jeg bruker det på sengene til ungene mine selv de har sluttet med bleie for en god stund siden, nettopp med tanke på sykdom og spy.
Erimol Skrevet 2. november 2006 #9 Skrevet 2. november 2006 Hei Jeg hadde det samme problemet med en madrass for en liten stund siden. Sjekket litt rundt på nettet og fant et produkt som heter Sweet Pea hos Safecare. Kjøpte 1 liter av dette og alt forsvant.... både lukt og flekk... Det fjerner visstnok alt organisk materiale.
SuperT Skrevet 3. november 2006 Forfatter #10 Skrevet 3. november 2006 Hei! Nå har jeg fått den ren!! Tusen takk for svar!!!
Totalya Skrevet 4. november 2006 #11 Skrevet 4. november 2006 Flott at du har fått den ren! Hva gjorde du? Kom på at dersom det er snakk om en fibermadrass, er det bare å skylle den i dusjen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå