Hulder Skrevet 31. oktober 2006 #1 Skrevet 31. oktober 2006 I sommer kjøpte vi en Kramfors seksjon høyre (+ sjeselong) i brunt skinn på IKEA. Etter bare noen dagers bruk gikk sømmen opp flere steder på sitteputa. Etter en del ubrukelig kundebehandling endte det opp med at IKEA uten å ha sett skaden sendte oss en ny. Budet som kom med sofaen kommenterte at han allerede hadde hentet og levert flere sofaer av samme typen i det siste. Noen andre som har erfaring med dette?
wondergirl Skrevet 1. november 2006 #2 Skrevet 1. november 2006 En venn av meg kjøpte sovesofa fra Ikea Den gikk i stykker etter noen få uker, og ble byttet inn i en ny som knakk etter noen dager. Og det var ikke samme feilen på de to sofaene. Sier noe om kvaliteten, kanskje?
Gjest -eline- Skrevet 1. november 2006 #3 Skrevet 1. november 2006 En venn av meg kjøpte sovesofa fra Ikea Den gikk i stykker etter noen få uker, og ble byttet inn i en ny som knakk etter noen dager. Og det var ikke samme feilen på de to sofaene. Sier noe om kvaliteten, kanskje? ← ...jeg har hatt to IKEA-sofaer så langt (den første solgte jeg fordi jeg skulle flytte) og de har vært/er kjempefine og holdt seg bra, så det er nok ikke nødvendigvis slik at alle sofaer fra IKEA er i dårlig kvalitet. Produksjonsfeil skjer alle steder.
Hulder Skrevet 1. november 2006 Forfatter #4 Skrevet 1. november 2006 Må bare si at vi er ellers storfornøyd med sofaen og alle andre møblene vi har fra Ikea. Det jeg lurte på var om det var noen som kjente til akkurat denne produksjonsfeilen. Men uasett, det løste seg til slutt for vår del. Jeg bare spurte av ren nysgjerrighet
Gjest Gjest Skrevet 1. november 2006 #5 Skrevet 1. november 2006 Jeg har kjøpt en sofa fra ikea brukt. Forrige eier hadde den i to år og vi har nå hatt den i ett år. Strålende fornøyd.. Man kan jo ikke forvente samme kvalitet uansett pris, så med tanke på hva vi gav for den har vi ingenting å klage på.. En suveren sofa å ha med små barn.. Trenger ikke å være redd for den og trekket kan tas av og vaskes..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå