Gjest Gjest_nella_* Skrevet 31. oktober 2006 #1 Skrevet 31. oktober 2006 Impulskjøpte akkurat en duo på Strawberrynet i Beach plum. Har aldri prøvd øyeskygge fra dette merket, men søt OG billig kompakt dro meg inn som et møll mot et solarium. Men er de gode?
Gjest KATTAstrofe Skrevet 31. oktober 2006 #2 Skrevet 31. oktober 2006 Har ingen erfaringer med øyenskyggene, men de har i alle fall en god rouge (pudderrouge).
Gjest Gjest_nella_* Skrevet 31. oktober 2006 #3 Skrevet 31. oktober 2006 Har ingen erfaringer med øyenskyggene, men de har i alle fall en god rouge (pudderrouge). ← Auda... Men den kostet bare noe over hundrelappen heldigvis. Får lete videre etter en god øyeskygge. I motsetningen til "alle" andre, så liker jeg ikke Chanel sine. Får prøve YSL eller Guerlain.
Gjest Gjest Skrevet 31. oktober 2006 #4 Skrevet 31. oktober 2006 Jeg hadde en øyenskygge fra Clinique før. Syntes fargen var så svak på øyenlokket sammenlignet med den fargen den hadde i esken. Den vistes nesten ikke på øyenlokket. Så jeg var ikke sååå fornøyd....
Karamba Skrevet 31. oktober 2006 #5 Skrevet 31. oktober 2006 Synes heller ikke Clinique sine øyenskygger er så bra. Må ha mye på øyelokket for at fargen skal vise og den holder heller ikke så lenge...
lillesky Skrevet 1. november 2006 #6 Skrevet 1. november 2006 Jeg hadde en øyeskygge duo fra Clinique før, og det er den beste øyeskyggen jeg har prøvd. Den er veldig lett å påføre og sitter godt. Men det er et par år siden.
Gjest Gjest Skrevet 1. november 2006 #7 Skrevet 1. november 2006 jeg har en fra Clinique, og den er absolutt kraftig i fargen synes jeg.
Gjest Gjest_nella_* Skrevet 6. november 2006 #8 Skrevet 6. november 2006 jeg har en fra Clinique, og den er absolutt kraftig i fargen synes jeg. ← Fikk øyeskyggen i går, og må absolutt si meg enig med deg. Den er veldig kraftig i fargen. Og den er kjempefiiin Compacten var kjempesøt, og jeg har hatt øyeskyggen på fra klokken 7 idag morges, og nå klokken 4 sitter den like fint. Beach plum var nydelig til grønne øyne
Lola83 Skrevet 6. november 2006 #9 Skrevet 6. november 2006 Jeg synes de er veldig gode.. To av mine favoritter er Buttermilk og Faded Denim.
Gjest Gjest Skrevet 6. november 2006 #10 Skrevet 6. november 2006 Hvor mye skimmer er det i øyenskyggene?
Gjest Gjest_nella_* Skrevet 6. november 2006 #11 Skrevet 6. november 2006 Hvor mye skimmer er det i øyenskyggene? ← I beach plum er det mye shimmer.
Lola83 Skrevet 6. november 2006 #12 Skrevet 6. november 2006 Ikke noe shimmer i de jeg bruker..men så liker jeg bare matte øyenskygger da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå