Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! lurte på om noen kan anbefale en god hudpleier i Kristiansand? Huden min er blitt utrolig vanskelig for tida, og jeg skal bare forhøre meg med dem om hva som antageligvis er "galt" med den. :forvirret: (det koster vel ikke noe å spørre om det?)

hvis det er helt krise, må jeg nok ha en time. og da vil jeg helst gå til en som har peiling på det hun driver med:) hjelp tas imot med stor takk, er rimelig frustrert av å se ut som jeg gjør akkurat nå

Videoannonse
Annonse
Skrevet

"vår hudpleie" er det den på kjøita?

Jeg har en sånn pris ting for auds/abeille hudpleie. LIgger litt under i priser enn andre, men vet ikke.

Jeg lurte på å ta fargekonsultasjon med make-up i morra til 750 :)

Skrevet
"vår hudpleie" er det den på kjøita?

Jeg har en sånn pris ting for auds/abeille hudpleie. LIgger litt under i priser enn andre, men vet ikke.

Jeg lurte på å ta fargekonsultasjon med make-up i morra til 750 :)

Det stemmer, det er den på Kjøita.

Jeg trives best på Vår hudpleie, men har vært på Auds også, og der hadde jeg ansiktsbehandling med massasje (en time ansiktsbehandling og en halvtime med massasje!) som jeg var veldig fornøyd med. Tror det ligger på rundt 750, og kan absolutt anbefales :)

Skrevet

tusen takk for svar:) skal stikke innom auds hudpleie i dag og høre. Det er litt lettere å komme meg dit:p

Skrevet

Jeg må bare spøøre om en ting.

På fargeanalyse, hva er det de gjør da?

Skrevet

Har vært hos Aud og på Vår, men favoritten i Kristiansand er Renates, nederst i Markens :)

Der har de flinke folk og gode produkter fra Dermalogica og Babor bl.a. også får man alltid med seg produkt-prøver hjem ;)

Skrevet

Jeg liker Ragnhilds hud og kroppspleie. Hun holder til på søm og er også litt rimeligere enn renates, vår og auds (hun har jobbet alle disse stedene faktisk, men har startet opp for seg selv)

Skrevet
Har vært hos Aud og på Vår, men favoritten i Kristiansand er Renates, nederst i Markens  :)

Der har de flinke folk og gode produkter fra Dermalogica og Babor bl.a. også får man alltid med seg produkt-prøver hjem  ;)

Renates glemte jeg, de fleste er flinke der, ja. Men har inntrykk av at det er ganske dyrt der sammenliknet med de andre (selv om det sikkert ikke skiller så mye i pris)

Jeg liker Ragnhilds hud og kroppspleie. Hun holder til på søm og er også litt rimeligere enn renates, vår og auds (hun har jobbet alle disse stedene faktisk, men har startet opp for seg selv)

Tror jeg vet hvem hun er, og hvis det er hun jeg tror, så er hun også flink :)

• 11 måneder senere...
Gjest Gjest_trine_*
Skrevet
Hei! lurte på om noen kan anbefale en god hudpleier i Kristiansand? Huden min er blitt utrolig vanskelig for tida, og jeg skal bare forhøre meg med dem om hva som antageligvis er "galt" med den. :forvirret: (det koster vel ikke noe å spørre om det?)

hvis det er helt krise, må jeg nok ha en time. og da vil jeg helst gå til en som har peiling på det hun driver med:) hjelp tas imot med stor takk, er rimelig frustrert av å se ut som jeg gjør akkurat nå

Kom opp på Sørlandets hudpleiefagskole på Hånes vel! Vi tar kunder fra midten av November. Vi er billige ettersom vi er elever. Men kan absolutt anbefales :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...