Gjest Gjest Skrevet 31. oktober 2006 #1 Skrevet 31. oktober 2006 Hei, jeg har tenkt å designe min egen kjole, men har så absolutt ikke tenkt å sy den selv, så jeg trenger en dyktig syerske/skredder. Noen som kan å sy, og som kan kommunisere. Noen som har noen navn å foreslå? Jeg bor i Oslo, men kan godt reise en liten time om det er det som skal til (forresten fint om det er noen andre her med erfaringer på det å få sydd kjole, morsomt å høre hva dere opplevde)
Gjest -eline- Skrevet 31. oktober 2006 #2 Skrevet 31. oktober 2006 Lise Marie Heines som driver Goddess er kjempeflink
Susan Sto Helit Skrevet 1. november 2006 #3 Skrevet 1. november 2006 Lise Marie Heines som driver Goddess er kjempeflink ← Anbefales!
Gjest Gjest Skrevet 1. november 2006 #4 Skrevet 1. november 2006 Takker for svar Har dere fått sydd noe der selv? (er litt spent på hva damen tar for sine plagg, men mest spent på hvordan hun jobber) Flere som har noen å anbefale?
Susan Sto Helit Skrevet 1. november 2006 #5 Skrevet 1. november 2006 Hun tilpasset bare min kjole, men jeg var jo der, og så masse flotte bilder av kjoler hun hadde sydd. Kjolen min satt helt perfekt på den store dagen, og hun gjorde nydelig arbeid! Dessuten var hun veldig blid og hyggelig! Hva hun tar, tror jeg kommer an på hvor mye tid hun bruker. Anbefaler at du tar kontakt, og hører. Hun var flink til å anslå ca hva jeg måtte betale.
Gjest Gjest Skrevet 1. november 2006 #6 Skrevet 1. november 2006 takk skal du ha susan (jeg ser liksom ikke helt for meg susan sto helit karakteren i en romatisk blondete og dillete kjole, og ble nå litt nyskjerrig på om du ligner på henne i klesstil... Digger Discworl selv, og susan er nå en kul karrakter) Jeg ringer henne nok og gjør en avtale om å få komme innom og snakke med henne, og så får vi se, men jeg vil gjerne ha en par andre forslag også, for det er kjekt å ha sett seg litt rundt før en bruker såpass mange tusen som dette nok blir.
kvick Skrevet 1. november 2006 #7 Skrevet 1. november 2006 Hun tilpasset bare min kjole, men jeg var jo der, og så masse flotte bilder av kjoler hun hadde sydd. Kjolen min satt helt perfekt på den store dagen, og hun gjorde nydelig arbeid! Dessuten var hun veldig blid og hyggelig! Hva hun tar, tror jeg kommer an på hvor mye tid hun bruker. Anbefaler at du tar kontakt, og hører. Hun var flink til å anslå ca hva jeg måtte betale. ← Kan jeg spørre om hvor mye du betalte for å få tilpasset kjolen din der?
Susan Sto Helit Skrevet 1. november 2006 #8 Skrevet 1. november 2006 takk skal du ha susan (jeg ser liksom ikke helt for meg susan sto helit karakteren i en romatisk blondete og dillete kjole, og ble nå litt nyskjerrig på om du ligner på henne i klesstil... Digger Discworl selv, og susan er nå en kul karrakter) Jeg ringer henne nok og gjør en avtale om å få komme innom og snakke med henne, og så får vi se, men jeg vil gjerne ha en par andre forslag også, for det er kjekt å ha sett seg litt rundt før en bruker såpass mange tusen som dette nok blir. ← Nei, ligner nok ikke i stil, kanskje mer i personlighet... Stilen min er nok langt mer "ren", enkel og klassisk, for jeg klarer ikke helt å følge moter... Håper det kommer en ny Susan Sto Helit Discworld historie snart. De pleier å bli ordentlig bra! Forstår godt at du gjerne skulle hatt alternativer. Jeg har desverre kun en erfaring, så da får vi håpe noen andre har andre tips.
Gjest Gjest_monica_* Skrevet 1. november 2006 #9 Skrevet 1. november 2006 Vi har også fått brudekjolene sydd av Lise Marie Heines. Vi ble kjempefornøyde! Anbefaler henne på det varmeste
Kara W Skrevet 2. november 2006 #10 Skrevet 2. november 2006 (endret) Innlegg endret, jmf Kvinneguidens regler om reklame for eget foretak. Ta gjerne kontakt for annonsemuligheter. vimse-mod Endret 2. november 2006 av vimse
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå