Gå til innhold

støvletter

Gjest Gjest_bergenser_*

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_bergenser_*
Skrevet

Mange flotte støvletter på alle damer nå for tiden, men er det mange som bruker det hjemme i kosekrokene? Hvilke typer brukes evnt. Har lårhøye svarte lakkstøvletter og de er jo bare helt knall.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Støvletter er bra! :)

Jeg bruker det vel ikke så ofte i kosekroken som jeg skulle ønske, men.. Lårhøye, svarte lakkstøvletter har jeg lenge siklet på - må vel gå til anskaffelse av et par snart. ;) Ellers sikler jeg på disse og disse hos Manillusion. Der har de mye fint!

Skrevet

Hmm, det skal vel gå ann å gå i støvelettene og? :P De der synes jeg var litt høye ^^ men sikkert sexy om man greier å gå i det da.. :lol:

Skrevet

Og nei, jeg mente ikke gå med ute, men hjemme i kosekroken. Man skal jo bevege seg der å..

Skrevet
Hmm, det skal vel gå ann å gå i støvelettene og? :P De der synes jeg var litt høye ^^ men sikkert sexy om man greier å gå i det da..  :lol:

De er jo bare ca. 15 cm høye, og det er ikke noe problem å gå med! ;)

• 2 uker senere...
Skrevet
De er jo bare ca. 15 cm høye, og det er ikke noe problem å gå med! ;)

Nja... Det er ikke lett, men absolutt mulig! (Nå er jeg mann, og burde kanskje ikke vite dette, men det gjør jeg). :sjenert:

Gjest HerSubmissive
Skrevet
Nja... Det er ikke lett, men absolutt mulig! (Nå er jeg mann, og burde kanskje ikke vite dette, men det gjør jeg).  :sjenert:

Jeg har og, (smertefullt), oppdaget at 15 cm. er i høyeste laget, og vil påstå at å bli sendt på butikken med 8-10 cm. er absolutt ille nok. (som straff...) :sjenert:

Skrevet
Jeg har og, (smertefullt), oppdaget at 15 cm. er i høyeste laget, og vil påstå at å bli sendt på butikken med 8-10 cm. er absolutt ille nok. (som straff...)  :sjenert:

Hva mener du med straff?

Gjest HerSubmissive
Skrevet
Hva mener du med straff?

Vi praktiserer S/M, og av og til morer min kjære seg med å "tvinge" meg til å ha på høye hæler. (Hun får ingen høylytte protester fra min side...). Gjerne i forbindelse med en handletur på butikken...

Jeg bør kanskje legge til at dette er noe vi begge liker, og selv om et samliv krydret med S/M kan virke spesielt på enkelte, så har vi det fantastisk. :)

Gjest Bootgirl
Skrevet

I dag bestilte jeg disse.

Nå er det bare å vente tålmodig på posten! :)

Skrevet

Utrolig kule støvletter!!! Hvor har du kjøpt dem?

Skrevet

Ooh.. Nice! Enjoy! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...