Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva tror DU blir neste års "må ha, bare må ha det"?

Sjøl tror jeg blandinga vil fortsette sterkt, stiv, pen dressjakke + strikkejakke under, strikkevesten, plagg-på-plagg, mønstre, mønstre og mønstre. Og hvitt også.

Kanskje endelig Noa Noa blir noe for alle?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har sett noen bilder av neste års solbrillemote. Ser ut som trenden til våren blir svarte solbriller med sølvdetaljer, og litt mindre størrelse enn det som var "in" i år. :)

Skrevet

Enig med gjest. Brillene blir mindre... Bortsett fra det blir buksene videre og kjolene kortere.

Skrevet
Enig med gjest. Brillene blir mindre... Bortsett fra det blir buksene videre og kjolene kortere.

Kan ikke fordra vide bukser.

Skrevet
Kan ikke fordra vide bukser.

Samme her. Gruer meg allerede. :sur:

Skrevet (endret)

Og siden nordmenn bruker laaaang tid på å venne seg til nye moter kommer sikkert ikke bukser med høyt liv for alvor før til våren/høsten 2007.

Jeg har mareritt om at buffaloskoene skal komme tilbake igjen. Men DEN motetabben gjør vi vel aldri igjen?

Om filmen "Factory girl" blir en suksess blir nok Edie Sedgwick en stor inspirasjonskilde- det håper jeg iallefall. Det har jo allerede begynt med tightsene.

Jeg ønsker meg vekk fra 80-tallet og mer 60-tall, Twiggy, Edie, Mary Quant etc. Det var jo et hint av 60-tall i moten for noen år siden, men det ble jo aldri noen stor trend.

Endret av Quirky
Skrevet

Jeg var på fest for noen uker siden, og der lå det et par buffalosko.. har faktisk sett det på gata noen ganger også :ler:

Synes det er dumt at Norge henger så etter når det gjelder mote :forvirret:

Håper for gudsskyld at de Nichole Richie brillene forsvinner! (eller va hun heter/brillene kalles...)

Skrevet (endret)
Og siden nordmenn bruker laaaang tid på å venne seg til nye moter kommer sikkert ikke bukser med høyt liv for alvor før til våren/høsten 2007.

Jeg har mareritt om at buffaloskoene skal komme tilbake igjen. Men DEN motetabben gjør vi vel aldri igjen?

Om filmen "Factory girl" blir en suksess blir nok Edie Sedgwick en stor inspirasjonskilde- det håper jeg iallefall. Det har jo allerede begynt med tightsene.

Jeg ønsker meg vekk fra 80-tallet og mer 60-tall, Twiggy, Edie, Mary Quant etc. Det var jo et hint av 60-tall i moten for noen år siden, men det ble jo aldri noen stor trend.

Æsj, liker ikke bukser med høyt liv. Kjerring. Buffalo har jeg fått forsynt mitt behov for. Hvorfor kan ikke noen finne på noe nytt? Men jeg kliker 80-tallsmoten. Dvs. jeg likte den på 80-tallet. Ikke sikkert det er like flatterende nå

Endret av Pauline
Skrevet (endret)
Håper for gudsskyld at de Nichole Richie brillene forsvinner! (eller va hun heter/brillene kalles...)

Neeeei! Store solbriller må ikkje bli ut :) Men ifølge HM-katalogen så heldt det seg til våren også, men med litt meir sølvdetaljar på :hoppe:

Endret av Årolilja
Skrevet

knall rosa eller lilla lepper!!

Skrevet
Neeeei! Store solbriller må ikkje bli ut :) Men ifølge HM-katalogen så heldt det seg til våren også, men med litt meir sølvdetaljar på :hoppe:

De blir fortsatt rimelig store, men ikke like gedigne som i år. :) Synes det er bra at svarte solbriller blir "in" igjen, likte ikke så godt årets brune solbrilletrend. ;)

Skrevet (endret)
Jeg var på fest for noen uker siden, og der lå det et par buffalosko.. har faktisk sett det på gata noen ganger også  :ler:

Synes det er dumt at Norge henger så etter når det gjelder mote  :forvirret:

På DNA i Bodø selger de Buffalosko i klassisk plattformmodell enda. Jeg spurte engang om de faktisk solgte noen av dem, og ekspiditøren sa at det var derfor de hadde dem, de solgte opptill 5 par i måneden...

Helt greit at Norge henger langt etter med mote, da kan jeg være først ute med alt. :sjarmor:

Endret av Quirky
Skrevet

Noen sa engang at det er de tingene som akkurat er helt 'ut' som er på vei 'inn' igjen eller noe sånt.

Bare sånn ang. buffalosko. :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...