Gjest Gjest Skrevet 31. oktober 2006 #1 Skrevet 31. oktober 2006 Noen som har det perfekte julegavetips til en venninne som nettopp har blitt mor? Blir glad for tips til hva barnet kan få også.
Gjest Ninni Skrevet 1. november 2006 #2 Skrevet 1. november 2006 Gavekort på klær, hudpleie, frisørtime eller lignende. Kurv med julegodt; blader, godis, spekemat eller annet som hun er glad i. Til barnet: klær, smykke, kosedyr.
Eliza Doalot Skrevet 2. november 2006 #3 Skrevet 2. november 2006 (endret) Til Mor: klær eller annen "pynt". Er vel ikke helt unormalt å føle seg litt ufresh rett etter en fødsel. Jeg har i hvertfall syntes det har vært deilig å pynte meg litt. Til baby: Klær i litt større størrelse (husk på årstidene) eller leker som kan brukes om en stund. Det er det jeg ønsker meg i alle fall... edit: tyrkleifer... Endret 2. november 2006 av Eliza Doalot
Murf Skrevet 2. november 2006 #4 Skrevet 2. november 2006 Jeg ønkser meg frisørtime med barnepass sånn at man kan slappe av hos frisøren og slippe å bekymre seg for at frøet våkner snart. Til baby: klær i store størrelser. Jeg er glad i selvstrikkede plagg, men det er jo ikke alle som orker å strikke gaver.
Grooo Skrevet 3. november 2006 #5 Skrevet 3. november 2006 Jeg ønkser meg frisørtime med barnepass sånn at man kan slappe av hos frisøren og slippe å bekymre seg for at frøet våkner snart. ← Jepp! Fotpleie, massasje, frisørtime, kino, teater etc, med barnevakt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå