Gjest Gjest Skrevet 31. oktober 2006 #1 Skrevet 31. oktober 2006 Jeg skal strikke sjal til min søster til jul og var i garnbutikken for å finne garn i dag. Ville egentlig ha Eskimo-garn, men det hadde de ikke (Dama hadde ikke hørt om det engang!?) Måtte derfor prøve å finne et godt alternativ, men synes ikke det var så enkelt. Butikkdama mente at dersom min søster er en person som klør, vil hun klø uansett hva slags garn jeg bruker, og anbefalte meg derfor å kjøpe bomullsgarn. Men jeg vil ikke ha bomullsgarn, jeg vil ha et tykt og fint garn. Noen som har tips til alternativ til Eskimo-garn? Denne typen garn er nemlig ikke å oppdrive i denne byen...
Marissa Skrevet 31. oktober 2006 #2 Skrevet 31. oktober 2006 Du kan bestille eskimogarn på nettet fra granstudio.com (beklager, klarer ikke legge inn link). Ellers ville jeg spurt på husfliden, de har god peiling og mye godt garn.
Gjest Gjest_Trådstarter_* Skrevet 31. oktober 2006 #3 Skrevet 31. oktober 2006 Takk skal du ha, Marissa! Var inne og så, og det var jo et mye større utvalg i farger på den siden enn i noen butikk jeg har vært i før
Spirito Skrevet 2. november 2006 #4 Skrevet 2. november 2006 Iglo fra Europris er et fint alternativ til Eskimo.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå