Ludvig sin mamma :) Skrevet 31. oktober 2006 #1 Skrevet 31. oktober 2006 (endret) Hei! Jeg føler at jeg trenger litt fornyelse i sminkepungen min... Beskrivelse av meg: Blågrå øyne, lyyyys hud med fregner(mer om sommerene enn om vinteren) Lyse brune øyenbryn, som jeg av og til farger i brunsvart.. Håret er i følge mamma kraftig rødt, men jeg mener, mørk rødbrun, men solbledekede områder, pluss at jeg bleket noen striper i det i sommer.. kan prøve å legge ut et bilde hvis jeg får til. Hvis noen kunne ha kommet med tips til hvordan jeg kan friske meg opp litt hadde jeg blitt kjempeglad! Bruker til vanlig litt foundation, lyst mattende pudder, svart maskara og litt lysbrun glitrende øyenskygge... et bilde fra i fjor sommer.... http://i45.photobucket.com/albums/f58/tron...te/IM000158.jpg Inlägget ändrat i enlighet med reglerna. Det är inte tillåtet att lägga in bilder på andra webbplatser direkt i inlägg, däremot att länka till dem /Furstina (moderator) Endret 31. oktober 2006 av Furstina
Gjest Miss.Chanel Skrevet 31. oktober 2006 #2 Skrevet 31. oktober 2006 jeg annbefaler nå Chanel sine øyeskygger da! disse skrinene med 4 i. http://strawberrynet.com/makeup.aspx?brand...ineId=1263#1263 mascara er Dior MaxiMeyes min favoritt, YSL touch eclat "tryllepenn" et must under øynene, og ikke minst Estee Lauder´s DayWear plus grønn krem som gjør huden utrolig fin! disse er MÅ-HA for meg og har vert i mange år.
Gjest Gjest Skrevet 31. oktober 2006 #3 Skrevet 31. oktober 2006 Hei! Rouge er fint for å få litt farge i kinnene nå når det blir vinter. Lancome og Chanel har bra rouge (men dyyyyrt), Maybelline et et godt budsjettalternativ. En lipgloss i en fin farge piffer også opp!
Gjest Gjest Skrevet 31. oktober 2006 #4 Skrevet 31. oktober 2006 Maxfactor har bra øyenskygger. En tur til frisøren kan gjøre underverker. Forutsett at man har en dyktig frisør, da.
Gjest Frk. Grønn Skrevet 31. oktober 2006 #5 Skrevet 31. oktober 2006 Jeg tror du ville kledd grønntoner
Gjest Gjest Skrevet 31. oktober 2006 #7 Skrevet 31. oktober 2006 Du har utrolig fin hud, kan jeg få spørre hvaslags hudpleie produkter du bruker?
Ludvig sin mamma :) Skrevet 31. oktober 2006 Forfatter #8 Skrevet 31. oktober 2006 Sukk... ja, jeg hadde fin hud, men har fått en del kviser i det siste, er i gang med å finne det optimale produktet for min hud, men den gangen brukte jeg ikke så mye annet enn SebaMed`s grønne såpestykke og en fuktighetskrem fra Nivea, samt myyyye frisk luft(jeg rir).. grrrrr.. savner den tiden!
Gjest Gjest Skrevet 31. oktober 2006 #9 Skrevet 31. oktober 2006 Lipgloss er bra. Jeg liker Max Factor silkgloss og Rosebud. Blir ikke tørr på leppene av disse.
Nemesis Skrevet 1. november 2006 #10 Skrevet 1. november 2006 Hva med å bestille en sminketime på makeupstore? Koster 495, men da får du produkter på hele beløpet samt bli sminket og få tips av hun som sminker
Lola83 Skrevet 1. november 2006 #11 Skrevet 1. november 2006 Hva med og bruke en lett foundation, f.eks.. en fra qlinique med mye fuktighet. Concealer er også bra..men ta bare på litt under øynene.. Så tar du på litt rosa blush i kinnene og en bringebærfarvet gloss..og voila En naturlig look som passer de fleste.. Avslutt gjerne med bare en vippetang og evt. mascara etterpå. Personlig synes jeg det er finest uten mascara til hverdags. Looken blir finere hvis du frisker opp hårfarven din med en minicolor eller glansvask i samme farve som håret ditt er i
Gjest Kitten Skrevet 1. november 2006 #12 Skrevet 1. november 2006 Bytt ut den sorte mascaren med en som er brun eller sortbrun! Jeg tror også at sortbrun farge på brynene blir litt for hardt, velg heller bare brun. Ellers ville jeg gått til anskaffelse av en kremrouge, og følg tipset med å friske opp hårfargen med glansvask i samme farge! Selv er jeg veldig lys og blond, litt "naturlig" sminke og glansvask av håret har gjort underverker på et trøtt tryne!
Gjest Gjesta Skrevet 1. november 2006 #13 Skrevet 1. november 2006 Jeg er enig i to innleggene over meg, det vil nok gi deg en frisk og naturlig look som passer din stil. Stiller meg litt tvilsom til lipgloss da, synes det ser litt sticky ut og går heller for leppepomader med litt farge i. Rouge og highlighter er undervurderte produkter som gjør så vanvittig mye for utseendet ditt hvis du bruker dem riktig. Men jeg liker egentlig best litt mer dramatiske looks, og ville nok farget håret mitt i en intens rødfarge og brukt grønn øyenskygge. Men så er jo jeg ufattelig jålete da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå