Gjest Gjest_Anna_* Skrevet 31. oktober 2006 #1 Skrevet 31. oktober 2006 Hvilke type strømpebukser bruker dere mest nå?
Gjest Gjest Skrevet 31. oktober 2006 #2 Skrevet 31. oktober 2006 Sånne tjukke svarte i ullblanding, kjøpt på H&M. Fine å ha til skjørt og støvletter.
Gjest Gjest_Anna_* Skrevet 1. november 2006 #3 Skrevet 1. november 2006 Enig i det, men jeg velger fortsatt sånn tynne, sorte. Begynner å bli litt i kaldeste laget, men det ser helt klart best ut..
Gjest Norwegian Blue Skrevet 1. november 2006 #4 Skrevet 1. november 2006 Bruker stay ups i 50 dernier eller ullstrømpebukser, spørs litt på om jeg skal være ute eller inne.
Gjest Gjesta Skrevet 1. november 2006 #5 Skrevet 1. november 2006 Jeg liker tykke best, for meg er de tynnere litt mer sånn til pent lissom...
Gjest Gjest_Anna_* Skrevet 1. november 2006 #6 Skrevet 1. november 2006 Bruker stay ups i 50 dernier eller ullstrømpebukser, spørs litt på om jeg skal være ute eller inne. ← Får du stay-ups i 50 den?? det visste jeg ikke. hvor kjøper du de hen?? hvilke farger??
Gjest Norwegian Blue Skrevet 1. november 2006 #7 Skrevet 1. november 2006 Får du stay-ups i 50 den?? det visste jeg ikke. hvor kjøper du de hen?? hvilke farger?? Lindex, de er svarte og har tre silikonremser, så de sitter veldig bra. Veldig glad i de, liker stay-ups bedre enn strømpebukser.
Gjest Frk. Grønn Skrevet 1. november 2006 #8 Skrevet 1. november 2006 Bruker litt tykke, mørke strømpebukser fra H&M eller Cubus
Gjest Meep Skrevet 1. november 2006 #9 Skrevet 1. november 2006 Bruker tykke ribbestrikkede ullstrømpebukser fra Cubus i sort og naturhvit. Kan ikk fordra penstrømper, jeg.
Gjest Gjest Skrevet 2. november 2006 #10 Skrevet 2. november 2006 Lindex, de er svarte og har tre silikonremser, så de sitter veldig bra. Veldig glad i de, liker stay-ups bedre enn strømpebukser. ← Var å kjøpte meg sånne i går jeg. Prøver de på akkurat nå. De var veldig gode..
Perelandra Skrevet 3. november 2006 #11 Skrevet 3. november 2006 (endret) Jeg liker best strømpebukser med farger, ikke bare sort, brunt og grått. Det kan være litt vanskelig å finne noen i de vanlige kjedebutikkene. Men hos UNO eller designforum pleier jeg å finne noe jeg liker. Endret 3. november 2006 av Perelandra
Gjest Gjest_Sara_* Skrevet 9. november 2006 #12 Skrevet 9. november 2006 Jeg går mye i skjørt, og da mest med sorte eller grå tykke strømpebukser i bomull eller ull. Men i dag hadde jeg en som var hvit ribbestrikket til et dongeriskjørt.
Lola83 Skrevet 9. november 2006 #13 Skrevet 9. november 2006 Hvis jeg bruker strømpebukse, så liker jeg best de tynneste..hvis det er kaldt ute og jeg skal bruke de ute synes jeg det er fint med tykke knestrømper utenpå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå