Gjest ¤Ronja¤ Skrevet 31. oktober 2006 #1 Del Skrevet 31. oktober 2006 Tenk, no er dei fleste av oss rundt halveis i svangerskapet! Deilig følelse? Korleis går det med dokke? Er formen min? "Kjenner" nokon av dykk som har termin rundt mars, men kunne godt tenkt meg å blitt betre kjent med fleire av dykk!! Kanskje fleire vil skrive i bli-kjent-tråden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BayliZ Skrevet 3. november 2006 #2 Del Skrevet 3. november 2006 Hei Ronja :-) Formen er veldig fin nå som jeg er midt i. Sliter med bekkenet og litt kløe på beina, men har absolutt ingenting å klage for. Så en stakkars jente på sykehuset her om dagen, og hun kunne så vidt gå selv med krykker. Kan ikke være godt å få et sånt svangerskap. Så takk og lov så er de fleste av oss veldig heldige tross noen plager :-) Hvordan er formen din da?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Ronja¤ Skrevet 6. november 2006 #3 Del Skrevet 6. november 2006 Hvordan er formen din da?? ← Formen min er toppers! Viss det fortsetter sånn kommande halvdel, så har eg ikkje mykje å klage på! Eg er litt trøtt innimellom, og plages med litt halsbrann, men ellers har eg det heilt topp, og trenar som før - og merkar lite til magen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå