vikki Skrevet 24. mars 2002 #1 Skrevet 24. mars 2002 Jeg har etter lang tid bestemt meg for å ta dette hiss frisøren,men på noen premisser.!!hehehhe.. så nå vil jeg høre fra dere som har/hadde/eller kjenner noen som har hairexstansion. 1. hvor lang tid tok det? 2 hvordan gjør de det? 3.gjør det vont? 4. hvor lenge sitter håret fast i ditt eget hår(når begynner det å se stygt og falskt ut) 5. kan man ta med seg det håret tilbake til frisøre og få det sveist fast igjen til en mindre pris?. eller er det slik at etter 3-5 mnd. så detter det av og flere tusen kr er bortkastet??? 6. ble du fornøyd? 7 DERSOM du bor i Bergen hvor gjor du det og vil du anbefalle det stedet?. takker så mye for svar....er lit hårfiksert da vettu..hehehe challa bays!!:-D 12
aniN Skrevet 24. mars 2002 #2 Skrevet 24. mars 2002 Heisann. Jeg skal sette på hår snart. 1. Det tar ca 4-5 timer å sette på (kommer ann på hvor mange du skal ha) 2. De "sveiser" det på med sånn lim 3. Nei? 4. Det kan sitte opptil 6 mnd. Det kommer også ann på hvordan du behandler håret ditt etterpå. Vær flink med børsting. 5. Hmm det vet jeg ikke. Ta å ring en å spør. 6. Det blir jeg nok. Håret blir mye tykkere og slik. MEN man kan bli avhengig.. Dyrt er det også.. 12
vikki Skrevet 24. mars 2002 Forfatter #3 Skrevet 24. mars 2002 jeg skal " forlenge" hele håret..hehhehe limer?? jeg har hørt at noen "brenner"/"svir" det på!!?? ring du å spørr.hehehe så kan du gi meg beskjed.............gir deg dritt jobben vettu...hehehe
Gjest Gjest Skrevet 3. september 2007 #4 Skrevet 3. september 2007 Jeg har etter lang tid bestemt meg for å ta dette hiss frisøren,men på noen premisser.!!hehehhe.. så nå vil jeg høre fra dere som har/hadde/eller kjenner noen som har hairexstansion. 1. hvor lang tid tok det? 2 hvordan gjør de det? 3.gjør det vont? 4. hvor lenge sitter håret fast i ditt eget hår(når begynner det å se stygt og falskt ut) 5. kan man ta med seg det håret tilbake til frisøre og få det sveist fast igjen til en mindre pris?. eller er det slik at etter 3-5 mnd. så detter det av og flere tusen kr er bortkastet??? 6. ble du fornøyd? 7 DERSOM du bor i Bergen hvor gjor du det og vil du anbefalle det stedet?. takker så mye for svar....er lit hårfiksert da vettu..hehehe challa bays!!:-D 12
Gjest Kristin_ Skrevet 3. september 2007 #5 Skrevet 3. september 2007 Jeg vil tro du får flere svar i Velvære/skjønnhetsforumet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå