Gå til innhold

f*** til b*****

Fremhevede innlegg

Skrevet
Har de ordnet med alle papirene de trenger for å gifte seg, da? For det kan faktisk ta litt tid... ;)

jada, de hadde egentlig avbestillt da de gjorde det slutt siste gangen.. de skal gifte seg på tinghuset! så de har da tydeligvis ordnet med det igjen...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva betyr F******* til B******* ? :sjenert:

Skrevet

Hvorfor lar du hun bo hos deg hvis hun irriterer deg sånn og ljuger til deg?

Skrevet

Hadde jeg vært i din situasjon, så hadde jeg også kastet henne ut. Jeg har blitt løyet til og utnyttet så mange ganger, og jeg som bare vil være snill i utgangspunktet. Når jeg oppdager at jeg har blitt utnyttet (uansett mental tilstand til en person) så kutter jeg alle bånd. Folk får finne andre å utnytte.

(Og, ja; jeg har opplevd noe tilsvarende)

Skrevet

Hvorfor ikke si at du vet og så spørre hva hun driver med? Er du venninne eller ikke?

Gjest Kråkebolle
Skrevet

Hvorfor gidder du egentlig bry deg?

Og innbiller du deg virkelig at vi bryr oss?

Gjest Miloine
Skrevet
jeg vet ikke hva jeg skal syns jeg, men nå syns jeg IKKE synd på henne! og nei, hun er ikke stabil i det hele tatt! derfor jeg har prøvd å hjelpe henne så godt jeg kan, men dette er liksom takka jeg får!" hun er 33 år, har 7 barn og burde vite litt bedre enn som så... hun sitter å sier til meg at det verste hun vet er folk som juger, og folk hun ikke kan stole på, også gjør hun det samme selv!  :frustrert:  :sur:

Reagerer mest på at hun har 7 barn og bor hjemme hos deg!

Uansett så er det hun som får problemene med disse "bokstavmennene" og hun er ikke ditt ansvar!

Hvor skal det nygifte parret bo da? - hjemme hos deg?

Dersom du blir så sinna som du sier, må du fortelle det til henne det du mener om saken og det du føler ang. jugingen.

Skrevet
Hvorfor lar du hun bo hos deg hvis hun irriterer deg sånn og ljuger til deg?

fordi det er først nå jeg har funnet det ut..... nå er hun jo hos han typen sin! har hun vært de 2 siste ukene

Skrevet
Hvorfor gidder du egentlig bry deg?

Og innbiller du deg virkelig at vi bryr oss?

om folk ikke bryr seg så kan de jo la være å skrive tilbake her, og om du ikke bryr deg, så er heldigvis ikke det mitt problem!

Skrevet
Reagerer mest på at hun har 7 barn og bor hjemme hos deg!

Uansett så er det hun som får problemene med disse "bokstavmennene" og hun er ikke ditt ansvar!

Hvor skal det nygifte parret bo da? - hjemme hos deg?

Dersom du blir så sinna som du sier, må du fortelle det til henne det du mener om saken og det du føler ang. jugingen.

ingen av de 7 barna bor med mor, og der hun er nå er leil til typen hennes... som også bor sammen med xen min.. hehe...

skal snakke med henne neste gang jeg ser henne, og regner vel med at det blir til fredag!

Skrevet
der hun er nå er leil til typen hennes... som også bor sammen med xen min..

:klø: Tror jeg datt litt av lasset her..............

Skrevet
Hva betyr F******* til  B******* ?  :sjenert:

Faen til bestevenninne, kanskje????

Skrevet

Faen til bitch tenker jeg... ;)

Skrevet

aha... Klarte ikke den rebusen selv, gitt.

Gjest Ferskvannsblekksprut
Skrevet

Jeg trodde det var faren til barnet, det stemte med bokstavene...

Skrevet

Hva har hun egentlig løyet om? At hun elsket K og var ferdig med O, og det stemte ikke likevel? :klø:

Skrevet

det hun har løyet om er at hun sier til meg at det er ei venninne som skal gifte seg... og at hun skal være vitne... det hun sier til alle andre er noe helt annet.. og hun sier samme tingen til alle andre................. :frustrert:

hun juger for meg og juger for mamma! hun kommer til oss på fredag, etter hun er gift, så da skal hun få høre akkuratt det vi mener!!!

Skrevet

Så hun sier til alle andre at hun skal gifte seg?

Og jeg forstår enda ikke hvorfor du ikke bare kan ta det opp med henne?

Gjest Hedda Gabler
Skrevet

Hva er forbindelsen mellom venninna di og moren din?

Litt spesielt å ha sju barn og ikke bo sammen med noen av dem, det må jeg si.

Skrevet

Jeg lurer også på hva moren din har med dette å gjøre.. :sjenert:

Har hun 7 barn? :overrasket: Stakkars unger, synes ikke mammaen høres veldig ansvarlig ut.

Uansett, du har ingen plikt til å la henne bo hos deg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...