Angelfairy Skrevet 31. oktober 2006 #1 Skrevet 31. oktober 2006 Nå er jeg møkk lei! har ei "venninne" som har bodd hos meg nå i nesten 2 mnd... fordi hun ble kastet ut av xen sin.. de har vært sammen i 2 år nesten, og gjort det slutt 5-6 ganger bare nå i år! så blir hun sammen med en annen fyr, så går det en uke, så tattoverer hun navnet til han nye på puppen... fordi hun elsket han! og hun var hvertfall ferdig med O.. ingen tvil om det! Så blir det slutt mellom K og L, og L drar til O for å skjekke mannfolk på nett... hun skulle da få hjelp av O... så kommer hun til meg på onsdag som var, med en date.. helt greit nok, så drar hun tilbake til O, og dagen etter er O og L sammen igjen... Nå får jeg høre at de faen meg skal gifte seg! De skal gifte seg på fredag som kommer.... de tror at mamma og jeg ikke vet noe, men det er jo veldig feil da! for T og M har sagt de skal gifte seg.. M skal ordne med kjolen til L i morra, og T er blitt spurt om å være vitne, men han sa nei.. hihi.. BRA T!!!veldig bra!!!! Så på fredag skal liksom L og O komme til mamma og meg å fortelle at de er gift! hehe.. gleder meg nesten til det, for da skal jeg si alt jeg mener om det opplegget der, for du har jugi så rett oppi trynet på oss.. for de har sagt det er ei venninne på jobber til L som skal gifte seg, og at L skal være forlover.. hehe.... så på lørdag skal jeg pakke alle tinga til L og be henne komme å hente tinga sine! så enkelt er det! jeg gidder faen ikke å ha en så rotten person i min leil ass.. så mye som jeg har stillt opp for henne, blitt med til lege, drammen, etc.... og likevel.. hun kaller meg bestevenn, og likevel juger hu meg rett oppi trynet!!!! faen te kjerring!!!!!
Gjest Gjest Skrevet 31. oktober 2006 #2 Skrevet 31. oktober 2006 Oi - her var det mange ord hulter til bulter. Jeg skjønte ikke en dritt
Angelfairy Skrevet 31. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 31. oktober 2006 hva var det du ikke skjønte?
Gjest Bellatrix Skrevet 31. oktober 2006 #4 Skrevet 31. oktober 2006 Jeg ble sliten bare av å lese om dette, jeg. De har gjort det slutt 6 ganger i år, siste ganger styra hun med flere etterpå og nå har du funnet tilabke til hverandre og skal gifte seg? Hjelp!
Gjest Gjest Skrevet 31. oktober 2006 #5 Skrevet 31. oktober 2006 hva var det du ikke skjønte? ← Lite. Stor bokstaver var brukt som forkortelse på navn uten at det var forklart hvem som var hvem i forhold til hverandre. Dum venninne og at noen skal gifte seg bak ryggen på deg og mora di. Bare surr
Gjenglemt sykkellås Skrevet 31. oktober 2006 #6 Skrevet 31. oktober 2006 Det ble litt mange bokstaver å forholde seg til, men jeg skjønte forsåvidt sammenhengen. Venninnen din må selv få velge hvordan hun vil leve livet sitt, men hun skal ikke bruke deg som en slags en-venn-som-er-kjekk-å-ha-når-ting-skjærer-seg. Det kan jo dessuten hende at hun bare vil overraske deg med giftemålet? Eller, jeg skjønte ikke helt, men du har sikkert gode grunner til å være sinna.
Hu i Svingen Skrevet 31. oktober 2006 #8 Skrevet 31. oktober 2006 Det jeg ikke skjønte er hvorfor du er sint. :klø:
Angelfairy Skrevet 31. oktober 2006 Forfatter #9 Skrevet 31. oktober 2006 dama tattoverte navnet til en fyr hun bare hadde vært sammen med i en uke, fordi hun sa hun elsket han, og at hun var ferdig med O.... og nå sier hun at hun har elsket O hele tiden.. så jeg spurte henne hvorfor hun hadde tattovert navnet til K på puppen, men det visste hun ikke.. ja, de har gjort det slutt 5-6 ganger tror jeg bare i år.... og flyttet fra han 3 av gangene....tror jeg.. hehe... 2 ganger har hun flyttet inn til meg... de ble sammen igjen på.. tja, når var det... for 3-4 dager siden tror jeg. og nå skal de gifte seg på fredag.. men.. ja, som sagt sier hun at jeg er bestevenninna hennes, og at hun er så glad i meg og bla bla bla, men likevel så juger hu meg rett oppi trynet.... hu juger så hu tror det selv!!!!! er så sinna nå!!!
Angelfairy Skrevet 31. oktober 2006 Forfatter #10 Skrevet 31. oktober 2006 Lite. Stor bokstaver var brukt som forkortelse på navn uten at det var forklart hvem som var hvem i forhold til hverandre. Dum venninne og at noen skal gifte seg bak ryggen på deg og mora di. Bare surr ← O er xen som kasta ut L som bor hos meg.. K er han duden som hun ble sammen med og tattoverte navnet hans på puppen..... T er en felles venn av henne, meg og mamma
Angelfairy Skrevet 31. oktober 2006 Forfatter #11 Skrevet 31. oktober 2006 hvorfor jeg er sint er fordi hun sier en ting den ene dagen om O, og en helt annen ting neste dag, og jeg vet hva hun og O har gått igjennom.. hun har virkelig sliti i det forholdet de har hatt, og hun har ikke hatt det bra.. det syns på hele jenta!!!! enda en grunn til å være sint er at hun juger meg rett oppi trynet! hun sa til nabon at ikke jeg og mamma måtte få vite noe! ikke for å overraske oss (på en positiv måte), men fordi hun er redd for at vi skal si meningen vår!!
Gjest Gjest Skrevet 31. oktober 2006 #12 Skrevet 31. oktober 2006 er så sinna nå!!!← Skjønner det. Jeg skal ikke si at jeg ler, men du er tydeligvis så sinna at du snart slår i hjel tastaturet ditt
Hu i Svingen Skrevet 31. oktober 2006 #13 Skrevet 31. oktober 2006 OK. Venninnen din høres ikke helt stabil ut, men jeg synes i grunnen litt synd på henne jeg da. Hun kan ikke ha det så bra?
Angelfairy Skrevet 31. oktober 2006 Forfatter #14 Skrevet 31. oktober 2006 Skjønner det. Jeg skal ikke si at jeg ler, men du er tydeligvis så sinna at du snart slår i hjel tastaturet ditt ← jeg gjør og det snart.. hehe... hele greia er nesten litt for komisk til å være sant! vet ikke helt hva jeg skal tenke eller gjøre jeg, eller, jo jeg vet jo hva jeg skal gjøre... jeg skal pakke alle tinga hennes på lørdag, og sette de UT!!! er fly forbanna.. sinna som en tyrker (og de skal man ikke kødde med) hehe..
Angelfairy Skrevet 31. oktober 2006 Forfatter #15 Skrevet 31. oktober 2006 OK. Venninnen din høres ikke helt stabil ut, men jeg synes i grunnen litt synd på henne jeg da. Hun kan ikke ha det så bra? ← jeg vet ikke hva jeg skal syns jeg, men nå syns jeg IKKE synd på henne! og nei, hun er ikke stabil i det hele tatt! derfor jeg har prøvd å hjelpe henne så godt jeg kan, men dette er liksom takka jeg får!" hun er 33 år, har 7 barn og burde vite litt bedre enn som så... hun sitter å sier til meg at det verste hun vet er folk som juger, og folk hun ikke kan stole på, også gjør hun det samme selv!
Gjest Gjest Skrevet 31. oktober 2006 #16 Skrevet 31. oktober 2006 sinna som en tyrker (og de skal man ikke kødde med) hehe.. ← Samma for meg bare du ikke skriver som en tyrker, for da skjønner jeg enda mindre
Angelfairy Skrevet 31. oktober 2006 Forfatter #17 Skrevet 31. oktober 2006 hehe... så sinna som jeg aldri har vært før da!!!
Gjest gjesta Skrevet 31. oktober 2006 #18 Skrevet 31. oktober 2006 Har du sagt noe til henne om dette da (beklager hvis du har skrevet det, men da har jeg ikke fått det med meg)?
Gjest niomi Skrevet 31. oktober 2006 #19 Skrevet 31. oktober 2006 Har de ordnet med alle papirene de trenger for å gifte seg, da? For det kan faktisk ta litt tid...
Angelfairy Skrevet 31. oktober 2006 Forfatter #20 Skrevet 31. oktober 2006 jeg har ikke sagt noe til henne om det.. hun og typen kommer hit etter de har giftet seg for å fortelle det.. så da skal jeg bare ti stille om det.. hun får jaggu innrømme selv at hun har jugi om det....
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå