mokki Skrevet 31. oktober 2006 #1 Skrevet 31. oktober 2006 sitter i et samboerskap med 2 barn,men det siste året har det vært så som så med kjærligheten og vi har snakket ofte om å gjøre det slutt.nå har jeg da gjort et forsøk på å gjøre nettopp det,og har satt inn annonse om ønske av leilighet,snakka med trygdekontoret og samværsavtale til barna.mn sitter med en dårlig følelse om kanskje jeg gjør en feil.x`n begynte idag selv å prate om vi har prøvd nok.men vet ikke om det er et desperat rop fra han og at han er redd for å bli alene,eller om han virkelig mener det.vi har vært sammen i 7 år,og jeg er av den oppfatning at par idag kankskje gir opp for lett!noen med lignende erfaringer?
Gjest Gjest Skrevet 31. oktober 2006 #2 Skrevet 31. oktober 2006 Min erfaring er at for de fleste er det ikke enkelt å bryte ut av et samboerforhold eller ekteskap uansett, men spesielt ikke med barn involvert. Jeg vil anbefale dere å ta kontakt med familivernkontoret, de har familierådgivere som kan hjelpe dere til å finne ut om dere skal satse videre eller om dere skal bryte. Svarene sitter selvsagt hos dere selv, men de kan hjelpe dere med å få dem frem. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå