Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble meget overrasket da jeg leste dette. Kunne ikke falle meg inn å gjøre noe slikt. JEg lurer på hvorfor man gjør slik: 1. dårlig råd og alikevel skal vise omverden at man har penger eller rett og slett 2. dårlig moral?

http://oslopuls.no/nyheter/article1515261.ece

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ganske utrolig ja! Jeg vet om en voksen dame som driver sånn også da, bare enda verre: De kjøper et par sko, bruker dem en helg, knekker helen eller ødelegger skoen på andre måter, og går deretter tilbake for å klage og få tilbake pengene. Voksne damer med barn som lærer av dem. Det verste er at hun ikke synes det hun gjør er feil.

Det er en skam :frustrert:

Skrevet

Simple møkkafolk! :frustrert:

Mange klesbutikker har i flere år hatt deponeringsforbud over helgen. For flere år, siden husker jeg at jeg var i en butikk en fredag og spurte om å få deponere et klesplagg over helgen (hadde litt land reisevei). Jeg fikk nei, med begrunnelsen at folk brukte klærne på fest og leverte dem tilbake over helgen stinkende av parfyme og skitnet til med sminke. Jeg ble sjokka, og sa at jeg heller kom tilbake neste uke for å deponere - da gikk det helt greit.

Søren ikke rart det er høye priser på klær og sko når folk holder på sånn.

Skrevet

Jeg har jobbet i en klesbutikk, og der opplevde vi også en del av det. Folk skulle deponere på noe, og kom tilbake over helga med klær som var mistenkelig krøllete el.

Skrevet

Hvis jeg deponerer på noe, så er det for å ta det med hjem og prøve det sammen med det tenkte tilbehøret, for å se om det passer sammen. Kunne ikke ramlet meg inn å faktisk brukt det før jeg returnerte det. Og med nettopp dette i tankene, så deponerer jeg aldri over helga, prøver heller å få gjort det i løpet av uka.

Skrevet

Er ikke første gang jeg hører om dette... Skjønner ikke at folk kan være så frekke! :frustrert:

Skrevet (endret)
Ganske utrolig ja! Jeg vet om en voksen dame som driver sånn også da, bare enda verre: De kjøper et par sko, bruker dem en helg, knekker helen eller ødelegger skoen på andre måter, og går deretter tilbake for å klage og få tilbake pengene. Voksne damer med barn som lærer av dem. Det verste er at hun ikke synes det hun gjør er feil.

Det er en skam  :frustrert:

Så kjekt at hun ikke har krav på å få tilbake pengene, da. Skobutikken kan først prøve å reparere, og går ikke det, kan de velge å tilby ny vare som erstatning, evt. gavekort i butikken ;)

Endret av niomi
Skrevet

Det er en skam  :frustrert:

Om helen knekker den første gangen man bruker skoen så er det da grunnlag for reklamasjon?
Gjest Bellatrix
Skrevet

Dessverre så er jeg ikke overrasket. Det er en grunn til at flere butikker ikke har deponering over helgen.

Gjest Gjest_minne_*
Skrevet

Folk eier ikke skam... I helga så jeg en jente som fortsatt hadde merkelappen i bukselinninga på byen. Mon tro om hun skulle deponere den.

Jeg lurer på om jeg selv er blitt mistenkt for å gjøre dette. Kjøpte en selskapskjole som jeg ville dobbeltprøve hjemme. Oppdaget at den luktet nokså sterkt av parfyme. Var så flaut å levere den tilbake..

Skrevet
Folk eier ikke skam...  I helga så jeg en jente som fortsatt hadde merkelappen i bukselinninga på byen. Mon tro om hun skulle deponere den.

Jeg lurer på om jeg selv er blitt mistenkt for å gjøre dette. Kjøpte en selskapskjole som jeg ville dobbeltprøve hjemme. Oppdaget at den luktet nokså sterkt av parfyme. Var så flaut å levere den tilbake..

Hehe, der har jeg også vært. Og gjett hva jeg har gjort de gangene jeg har hatt muligheten til det (dokø, trang t-bane etc.)? Jo, revet den av! :ler: Tidenes fylleangst, da, når man skal levere tilbake buksa for man faktisk ikke har råd til den, men lappen ikke er på lenger! :klappe:

Gjest -eline-
Skrevet
Hehe, der har jeg også vært. Og gjett hva jeg har gjort de gangene jeg har hatt muligheten til det (dokø, trang t-bane etc.)? Jo, revet den av!  :ler: Tidenes fylleangst, da, når man skal levere tilbake buksa for man faktisk ikke har råd til den, men lappen ikke er på lenger! :klappe:

:ler: Til pass for dem!

Skrevet
Folk eier ikke skam...  I helga så jeg en jente som fortsatt hadde merkelappen i bukselinninga på byen. Mon tro om hun skulle deponere den.

Jeg forstår meg ikke på folk som gjør sånt. Er de ikke flaue?

Gjest Borghild
Skrevet

Jeg syntes det er helt greit jeg.

Har gjort det mange ganger, og er ikke flau for det.

Har aldri blitt oppdaget, for jeg har gjort dette mange, mange ganger.

Jeg har ikke råd til alt jeg vil ha, derfor låner jeg det et par dager i stedet ;)

Gjest Bellatrix
Skrevet (endret)
Jeg syntes det er helt greit jeg.

Har gjort det mange ganger, og er ikke flau for det.

Har aldri blitt oppdaget, for jeg har gjort dette mange, mange ganger.

Jeg har ikke råd til alt jeg vil ha, derfor låner jeg det et par dager i stedet ;)

Låner du bilen til naboen uten å spørre også? Jada, jeg vet hun er et troll, men noen ganger er det gøy å leke med.

Endret av Bellatrix
Skrevet (endret)

For noen folk :fy_fy:

Endret av Tweek
Gjest Bellatrix
Skrevet
Ja, for han har sagt at det er greit :tunge1:

:erter: Låner du den en hel helg om han har sagt at du kan låne den i ti minutter?

Skrevet
:erter: Låner du den en hel helg om han har sagt at du kan låne den i ti minutter?

Jeg låner jo ikke bil :)

Har ikke lappen :sjarmor:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...