Gå til innhold

Når testet dere som er gravide positivt?

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Hei

Jeg lurer på når dere som er gravide testet positivt?

Jeg tar tingene som de kommer, men begynner å lure på hvorfor ikke mensen kommer :roll: Er ikke sikker på når jeg har EL (i hvertfall ikke i forrige syklus på 21 dager)

Jeg sluttet på pilla i oktober og har hatt følgende lengde på syklusene etter det 29,26,21. Nå i min 4 syklus er jeg på dag 28 idag. Ingen mens, men litt murringer i går og i dag. Jeg skal teste i morgen tidlig for jeg skal nemlig ut med jobben i morgen kveld. Vil da sjekke ut om jeg kan være gravid før det. Er litt uvel, har hodepine og som sagt litt murringer. Men dette kan jo også være innbilt.

I morgen vil jeg være 4+0 hvis jeg er gravid, så jeg vil bare høre hvor langt dere andre var da dere testet positivt.

Takker for svar :D

• 18 år senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg testet positivt 10 dager etter eggløsning mine ganger. Såpass nære forventet mens testet jeg (svakt) positivt om kvelden også, men det er jo veldig individuelt. Noen får ikke positive tester før etter forventet mens, så man vet ikke sikkert før evt mensen kommer tenker jeg. Men med mindre du hadde senere eggløsning enn det du tror (jeg tolker det som du ikke vet) så er det vel ikke sikkert at forventet dag for mensen er i morgen, så da må man jo bare vente til man får svar. Lykke til, hold oss gjerne oppdatert! 

Forresten hadde jeg mye murringer før positiv test i første svangerskap, ikke i andre. Men det har jeg også rett før mensen, så hos meg er det ikke et symptom i det hele tatt. Eneste symptomet jeg hadde så tidlig var plutselig mer synlige blodåret på puppene, men mange har ingen symptomer i det hele tatt. Du får stole på testen din, lykke til!

edit: lol, vet ikke hvorfor denne kom øverst hos meg i dag, ser nå den er fra 2003 😂

Endret av lille-sjøstjerne
  • Liker 1
Skrevet
lille-sjøstjerne skrev (17 minutter siden):

Jeg testet positivt 10 dager etter eggløsning mine ganger. Såpass nære forventet mens testet jeg (svakt) positivt om kvelden også, men det er jo veldig individuelt. Noen får ikke positive tester før etter forventet mens, så man vet ikke sikkert før evt mensen kommer tenker jeg. Men med mindre du hadde senere eggløsning enn det du tror (jeg tolker det som du ikke vet) så er det vel ikke sikkert at forventet dag for mensen er i morgen, så da må man jo bare vente til man får svar. Lykke til, hold oss gjerne oppdatert! 

Forresten hadde jeg mye murringer før positiv test i første svangerskap, ikke i andre. Men det har jeg også rett før mensen, så hos meg er det ikke et symptom i det hele tatt. Eneste symptomet jeg hadde så tidlig var plutselig mer synlige blodåret på puppene, men mange har ingen symptomer i det hele tatt. Du får stole på testen din, lykke til!

edit: lol, vet ikke hvorfor denne kom øverst hos meg i dag, ser nå den er fra 2003 😂

😂 18 år senere 😂 

Anonymkode: 7a7eb...691

• Liker 7
Skrevet

Det tidligste jeg har testet positivt er 8 dpo. Noen ganger har jeg ikke testet før noen dager etter IKM. De siste tre gangene jeg har vært gravid ble testen positiv henholdsvis 9, 8 og 11 dpo. Det kommer an på hvor lang tid egget bruker på å implantere seg i livmorslimhinnen. 

Skrevet (endret)

Testet positivt samme dag som mensen uteble.

testet negativt på tidlig test 2 dager før..

Endret av Leamur
La til mer
Skrevet
Lorieen skrev (På 29.1.2021 den 20.07):

Det tidligste jeg har testet positivt er 8 dpo. Noen ganger har jeg ikke testet før noen dager etter IKM. De siste tre gangene jeg har vært gravid ble testen positiv henholdsvis 9, 8 og 11 dpo. Det kommer an på hvor lang tid egget bruker på å implantere seg i livmorslimhinnen. 

Leamur skrev (5 minutter siden):

Testet positivt samme dag som mensen uteble.

testet negativt på tidlig test 2 dager før..

Tråden er 18 år gammel.... Det potensielle fosteret det er snakk om her, kan få førerkort i år 😅

• Liker 3
Skrevet

1 dag før IKM. 

Testet fra 4 dager før. Dag 4, 3, 2 og 1 før IKM var babyplan tidlig test strimmel negativ, morgenurin hver dag.

1 dag før IKM ved lunsj var CB digital positiv 1-2 uker :)

Jeg følte meg så gravid og nektet å godta de negative 😂😂

Anonymkode: 480a1...e4a

Skrevet
boblevann skrev (2 timer siden):

Tråden er 18 år gammel.... Det potensielle fosteret det er snakk om her, kan få førerkort i år 😅

Oi, det så jeg ikke før nå 😂😂😂👍🏻👍🏻👍🏻

Anonymkode: 480a1...e4a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...