Gjest Gjesta Skrevet 31. oktober 2006 #1 Del Skrevet 31. oktober 2006 Hvor kan jeg kjøpe stor krølltang? Altså krølltang som er stor i diameter og som dermed gir store krøller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KATTAstrofe Skrevet 31. oktober 2006 #2 Del Skrevet 31. oktober 2006 Har sett på Elkjøp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 31. oktober 2006 #3 Del Skrevet 31. oktober 2006 er det lenge siden? Jeg var på Elkjøp i dag men fant ingenting... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KATTAstrofe Skrevet 31. oktober 2006 #4 Del Skrevet 31. oktober 2006 Det er nok minst en måned siden, og jeg mener det var en slik. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nemesis Skrevet 31. oktober 2006 #5 Del Skrevet 31. oktober 2006 I sommer så hadde de en krølltang som var 40mm i omkrets.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 31. oktober 2006 #6 Del Skrevet 31. oktober 2006 Vil også svært gjerne ha store krøller, og er på jakt etter en slik krølltang. Noen som kan anbefale en god en?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KATTAstrofe Skrevet 31. oktober 2006 #7 Del Skrevet 31. oktober 2006 Den jeg linket til er sikkert helt ok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nemesis Skrevet 1. november 2006 #8 Del Skrevet 1. november 2006 Jeg kjøpte min på iinternett. Har en som er 30mm. Men det ble jo en litt dyr affære siden jeg måtte kjøpe den fra utlandet. Men jeg har sett at noen frisører har en sånn krølltang som jeg har. De heter Wella Pro. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 2. november 2006 #9 Del Skrevet 2. november 2006 Jeg kjøpte min på iinternett. Har en som er 30mm. Men det ble jo en litt dyr affære siden jeg måtte kjøpe den fra utlandet. Men jeg har sett at noen frisører har en sånn krølltang som jeg har. De heter Wella Pro. ← Er denne god? Gir den fine store krøller? Vil så gjerne ha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nemesis Skrevet 2. november 2006 #10 Del Skrevet 2. november 2006 Jeg har ikke prøvt den selv ennå (har så glatt hår at jeg må streve litt) men lånte den bort til ei veninne en gang vi skulle ut på byen. Hun fikk fine store krøller/bølger, sånne som man ofte ser på hollywoodstjerner, så en bør ha litt lengde på håret Kjøpte som sagt min på internett, men det må da være mulig å spørre hos en frsør om de kan ta inn slike store krølltanger, siden det er wella pro curl som jo er et frisørmerke.. Men har sett en link her inne om at personer bruker glattetang til å lage krøller med, og har også sett på andre at det gir et like flott resultat som om en hadde brukt krølltang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå