Gå til innhold

akutten tilbake.menså fort? skulle komme senere

Anbefalte innlegg

Skrevet

er ikke lenge siden akutten tok pause.. men nå er den tilbake igjen. mener å huske at dte skulle gå lengre tid før den kom, men dette gikk fort....

nynne derimot er satt fra til kl 19. må jo bære at nynne fikk for lite seertall??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sannsyligvis ja! De prøver sadig på det der. Få flest mulig seere til å se nye serier, ved å putte de på tidspunkter hvor de har mange seere på andre program.

Men det blir feil å gjøre dette med et publikum som for ER, for de har gjerne fulgt med så lenge at de titter fordi det er ER og mange har da ikke planer om å se noe annet.

Supert at det er tilbake da! :)

Skrevet

Jeg ble overrasket jeg og, men dog gledelig overrasket da.

Må være at Nynne ikke ble den suksessen de øsnket. Jeg for min del har aldri sett det, og vet ikke hvordan det er. Men koser meg nå med Akutten.

Gjest Catwoman
Skrevet

Skulle kose meg med Nynne i går jeg - og ble skikkelig skuffet da det ikke kom. :tristbla:

Gjest -eline-
Skrevet

Er utrolig glad for at ER er tilbake, er virkelig en av mine favoritter :-D Nynne synes jeg bare er kjedelig...

Skrevet

Også glad det er tilbake, Akutten er en kjempeserie :)

Skrevet

Fikk ikke med meg at ER hadde begynt igjen, jeg, og gikk glipp av hva som skjedde. Er det noen som har lyst til å oppdatere meg?

:)

Gjest Catwoman
Skrevet

ER er dte det samme som akutten eller? :klø:

Skrevet
ER  er dte det samme som akutten eller?  :klø:

Hehe, ja. ER (som står for Emergency Room) er originaltittelen :)

Skrevet
Fikk ikke med meg at ER hadde begynt igjen, jeg, og gikk glipp av hva som skjedde. Er det noen som har lyst til å oppdatere meg?

:)

Samme her, og lurer veldig på hva som skjedde med Dr. Clementes kjæreste.

Skrevet

Jeg ble også strålende lykkelig over at Spikatten er tilbake (det er det pappa kaller det *fnis*) Nynne syns jeg var kjeeeeedelig...

Skrevet

Noen som fikk sett mandagens episode ? Fikk ikke sett...

Skrevet

Jeg så på!

Syns egentlig ikke at det skjedde så mye, Luka beordret Pratt til å dra til Africa, egentlig skulle han dra sjøl, men Abby ville ikke det, hun er jo gravid vettu.....

Sam og Alex bor hos han rike gamlingen som hun skal være sykepleier for, og de andre på syksehuset er kjempenysgjerrige på hva som foregår. Men det foregår (foreløpig) ingenting.

Neela fikk besøk av sine svigerforeldre, som overraskende fortalte at de var separert. Svigermoren var svært tydelig på at Neela måtte stå på sine krav for det å være gift med en soldat betydde at man måtte finne seg i mye flytting, mye tid alene og barn uten røtter.....

Neela flyttet ut fra han rockelegen som jeg ikke husker hva heter akkurat nå, og han var lei seg. Jeg føler meg trygg på at de begge to egentlig har følelser for hverandre, men Neela er jo som sagt gift med han fyren som aldri er hjemme.... hehe... lurt å passe på kona si ja....

var det noe mer da skal tru?

:klø:

Skrevet

jo, og han Morris fikk tilbud om ny jobb, jeg vet egentlig ikke hva det betyr for serien, han skulle være mer på selgerfronten eller noe...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...