Gjest Gjest Skrevet 31. oktober 2006 #2 Skrevet 31. oktober 2006 Dytter opp siden det nå ikke er lenge før kostymene skal på plass og barna skal ut i mørekt. REFLEKS folkens!!
Gjest Emera Skrevet 31. oktober 2006 #3 Skrevet 31. oktober 2006 Jepp. Her har tøtta reflekser både foran og bak på kostymet (hun har en mørk kappe på seg).
Lourdes Skrevet 31. oktober 2006 #4 Skrevet 31. oktober 2006 Og sånn generelt kan vi voksne også bli flinkere til å bruke refleks!!!
Lykkelig eks-frue Skrevet 31. oktober 2006 #5 Skrevet 31. oktober 2006 Vi bør bli flinkere alle sammen. Så lenge vi går ute i når det begynner og har blitt mørkt så bør vi ha refleks. Gjerne refleksvest på både store og små!
Bobble Skrevet 1. november 2006 #6 Skrevet 1. november 2006 Vi hadde ei skuffe med refleksa heime når eg va lita, med masse refleksa så eg synst va såå fine. Så da broren passa meg og eg skulle avgårde max 400m for å besøke noken. Spurte eg om eg kunne få ha på to. En på kvar side, og det satte visst grilla i haudet på han. Eg trur eg e den personen i verden som har hatt så mange refleksa på ein gang, folk både hørte og såg meg Min lille traumatiske refleks-oppleving! Så folkens ikkje overdriv
Gjest Gjest Skrevet 1. november 2006 #7 Skrevet 1. november 2006 i tillegg bruker våre to snupper hodelykter!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå