Gå til innhold

Korsetter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ville bare anbefale en side der dere kan kjøpe korsetter.

www.avalos.no Jeg letet lenge på internett.

Har kjøpt en og er ganske fornøyd

:klappe:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har kjøpt jeg også er veldig fornøyd, men dem hadde ikke i svart :forvirret:

Bruker den for å trene.

Skrevet

Jeg synes det var en stusselig nettside jeg! Lite utvalg, særlig i korsetter, men mulig de få er bra.

Skrevet

Jeg er enig med deg, det er lite utvalg og jeg var i tvil.

Men jeg kjøpte en for å prøve og den er jeg kjempe fornøyd med

Kjøpte den som heter 431.

:klem:

Skrevet (endret)

ser ut som sånne "vondt i ryggen" korsetter jo, ikke akkurat sexy.

Endret av minienthe
Skrevet

Dem er ikke vonde i det hele tatt

De er laget i gummi og foret i bomull. veldig behagelige å ha på.

Litt tilvending de 2 første dagene men etter det merker du ikke at du har den på.

Har tenkt å kjøpe den som heter 404 for å trene siden den jeg kjøpte 431 er mer for å bruke under kjolen.

Skrevet

Sikkert behagelige, men ikke akkurat noe man tar på seg for å glede kjæresten ;)

....Er det forresten mer utbredt enn jeg trodde med sånne støttekorsetter? Hvor mange er det som bruker det? Og bruker dere det til daglig?

Gjest Gjest_marte_*
Skrevet

Ikke noe saærlig for kjæresten men sikkert for å få en bedre figur. :ler:

Skrevet (endret)

Innlegg slettet. I henhold til Kvinneguidens regler er reklame for eget foretak ikke tillatt. Se gjerne her angående annonsemuligheter.

- lillesky (mod)

Endret av lillesky
Skrevet

Kjempefine, men litt for dyre :grine:

Vanskelige å ta på også, og dem er i stoff. Det er kanskje litt jobb for å få dem på.

Dessuten er det bedre etter min mening å kjøpe her i Norge i steden for i utlandet.

Da har man litt garanti også hvis man skulle ta feil størrelse. jeg kan kjøpe 4 i steden for her i Norge

Skrevet

De her er håndsydde, og du får kjøpt dem i Norge, også, men de koster type 3.000-3.500 hos forhandler her. ;)

Har enda ikke kjøpt selv, men har lånt av ei jeg kjenner litt en gang. Litt knotete, så klart, men du verden så sexy! :klappe:

Skrevet

Jeg er fornøyd med mitt kjøp, og føler meg sexy. Får komplimenter av gutta :legrine:

Jeg minket 2 størrelser :sjarmor: og ser utrolig fin ut i alle slags klær.

Jeg gleder meg til å kjøpe meg en fin kjole til julebordet. Med 2 størrelser mindre har jeg flere muligheter.

Skrevet

Ja, de korsettene jeg kom med, var mer for de som etterlyste mer sexy korsetter... ;)

Skrevet
De her er håndsydde, og du får kjøpt dem i Norge, også, men de koster type 3.000-3.500 hos forhandler her. ;)

Har enda ikke kjøpt selv, men har lånt av ei jeg kjenner litt en gang. Litt knotete, så klart, men du verden så sexy!  :klappe:

og butikken ligger i Tønsberg ;) dæven å jeg sikler på et vollerskorsett :sjarmor:

Skrevet
Dem er ikke vonde i det hele tatt

De er laget i gummi og foret i bomull. veldig behagelige å ha på.

Litt tilvending de 2 første dagene men etter det merker du ikke at du har den på.

tenkte ikke på at de er smertefulle å ha på men at de ser ut som de korsettene man får når man har vondt i ryggen.

joa, kurant nok for å endre figuren men da bør man kanskje passe på å komme alene hjem og ;)

Skrevet

Takk for tipset, de er sexy men mer for å vise korsetten.

Med den jeg kjøpte har jeg flere muligheter, da jeg kan se sexy i flere klær.

Og dermed passer den til flere anledninger.

Og for 1/4 del av prisen. :klappe:

Hadde alle sammen jeg skal ut en liten tur.

:ler:

Skrevet
og butikken ligger i Tønsberg ;) dæven å jeg sikler på et vollerskorsett  :sjarmor:

Me 2!!!

Sparer egentlig til ny Gore Tex i år, men den gamle holder sikkert ett år til - så kan jeg kjøpe ett Vollers :sjarmor:

Gjest Gjest_lilly_*
Skrevet

Jeg har et korsett fra Vollers, men det kan ikke akkurat brukes under klær... Men sexy i seg selv er den jo :)

Gjest Gjest_kikki_*
Skrevet

Sexy er dem men litt for dyre.

Esbelt gir flere muligheter.

Man kan ikke bruke vollers i det daglige som esbelt..

:ironi:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...