Gjest Gjest Skrevet 31. oktober 2006 #1 Skrevet 31. oktober 2006 Hei! Trenger litt hjelp her jeg... Ønsker å ha vielsen kl.1500,med fotografering etterpå(har snakka med fotografen,og vi måtte regne en drøy time til det.Fotograferingen blir på samme sted som middagen skal være),og middagen kl.1700.Stedet hvor middagen skal være er i gåavstand fra kirken.Tror dere det holder,eller må vi beregne lengre tid mellom vielse og middag? Håper noen har noen synspunkter Vanskelig dette her...
Gjest Gjest Skrevet 31. oktober 2006 #2 Skrevet 31. oktober 2006 Jeg kommer med standartsystemet mitt jeg 1500-1530 vielse 1530-1545 minge på kirketrappen 1545-1600 gå bort til spisested (men brudeparet kan godt kjøres, det går raskere og så slipper dere å gå og prate noe som sinker det hele, og så er det lettere å bryte fra for å ta bilder) 1600-1700 ta bilder 1700 middag. Tja, det kan gå, men det forrutsetter at alle gjestene går inn mens dere tar bilder, og at dere så går rett til bords uten tissepause og røykepause og slikt. Dere får heller ikke mulighet for å snakke noe særlig med gjestene mellom fotografering og middag, og den minglingen er det mange som setter pris på. Dersom dere vil raskt til bords så er dette en grei løsning, men har dere ikke egentlig noe ønske om det så ville jeg satt middagen til 1715 eller 1730
Gjest Gjest Skrevet 31. oktober 2006 #3 Skrevet 31. oktober 2006 Tusen takk for svar Kanskje vi skal ta vielsen kl.1430 isteden da..Har ikke lyst til å ha middagen noe særlig senere enn 1700.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå