Gjest Diva Skrevet 29. januar 2003 #1 Del Skrevet 29. januar 2003 Noen som vet når disse ankommer ? Det sto i avisa at de skulle bli overført innen januar var over. Men har ikke sett særlig mye til de pengene. Nå er jeg søkk blakk og vi har akkuratt fått strømregningen Sårt tiltrengte cash. (vil bare si at jeg ikke har sittet på ræva i månedsvis og "levd" på dagpenger og "snyltet". Jeg har vært dagpengemottaker i ca 3 måneder før jeg fikk en ordentlig jobb - hadde ikke klart meg ellers. Dette sier jeg på grunnlag av diverse innlegg som omhandler moral og arbeid.....) Diva :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milo Minderbinder Skrevet 30. januar 2003 #2 Del Skrevet 30. januar 2003 Da jeg var arbeidsledig for mange år siden, kom feriepengene i januar/februar. Vil uansett oppfordre deg til å ringe å spørre...... Milo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elefantina Skrevet 30. januar 2003 #3 Del Skrevet 30. januar 2003 Feriepengene skal komme nå i månedsskiftet januar/februar. I store deler av forrige uke var datasystemet Aetat jobber i nede, slik at det nok vil forekomme enkelte forsinkelser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diva Skrevet 30. januar 2003 #4 Del Skrevet 30. januar 2003 Tusen takk skal dere ha :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå