Gjest Anonymous Skrevet 24. mars 2002 #1 Del Skrevet 24. mars 2002 Jeg tar Trinoetta 28 og hadde et spørsmål. Når jeg tar de hvite tablettene skal jo egentlig mensen ha kommet, men som regel kommer den litt senere. Hvor stor er sikkerheten i den perioden. For de tablettene inneholder jo ingenting står det på pakken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 24. mars 2002 #2 Del Skrevet 24. mars 2002 Det er helt normalt at det går et par dager før mensen kommer etter du har tatt de 21 pillene med "innhold"... Det er akkurat det samme hos meg som går på Yasmin, 21 tabletter, 7 dager uten. Har ingen betydning på sikkerheten. Så lenge du husker å ta de 21 tablettene med "innhold" når du skal. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 27. mars 2002 #3 Del Skrevet 27. mars 2002 Jeg har brukt trionetta i 2 år og jeg får alltid mensen 4-5 dager etter at jeg har tatt den siste gule tabletten. Det har ikke hatt noe å si for sikkerheten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå