Gjest undrende27 Skrevet 29. januar 2003 #1 Skrevet 29. januar 2003 Er en gutt i tyveårene som elsker å komme på strømpekledde føtter. Samme om det er stayups eller strømpebukse, begge deler er like deilig. Hva synes dere om det, er jeg skrudd?
Gjest Musemor Skrevet 29. januar 2003 #2 Skrevet 29. januar 2003 Ikke skrudd kanskje, men jeg må innrømme at den fetisjen var ny for meg Tør jeg spørre hva de/hun du har sex med synes om dette??
Andreas Skrevet 29. januar 2003 #3 Skrevet 29. januar 2003 Vi er nok mange som synes at det er sexy med damer i strømper, men tror ikke det hadde vært så populært om jeg insisterte på å komme utover strømpene hennes......!!
Nelle Skrevet 29. januar 2003 #4 Skrevet 29. januar 2003 Jeg ble oppmerksom på denne føtter/strømpe/skodingle-greia for halvannet år siden -jeg visste ikke at dette med føtter, strømper, sko, støvletter og skodingling osv. var noe mange gutter tente på. Hadde en tråd om det her inne for en stund siden (ganske lenge siden når jeg tenker meg om), og jeg må bare gjenta det jeg sa den gangen: Gutter! Jeg digger dere! Jeg DIGGER at dere har en greie for føtter, strømper, sko osv. Jeg synes det er vanvittig turn-on/sexy når gutter legger merke til denne type detaljer (som jo, i og for seg, strømper osv. er -det var tilogmed en gutt den gangen som sa at han tente særlig på tåforsterkere i strømpene!!). Jeg digger, digger, digger det!! Så nå går jeg jevnlig til fotpleier, og lakker neglene på føttene. Har kjøpt strømpeholdere, og flere par strømper. Og høye støvletter i skinn. Og JA -dere må GJERNE komme utover strømpene mine! Deilig!! Undrende 27: Du er IKKE skrudd!! Nelle
OppNed Skrevet 29. januar 2003 #5 Skrevet 29. januar 2003 Ikke skrudd, nei I såfall, så lever jeg med en helskrudd fyr! Og er enda mer helskrudd selv som synes dette er kjempeOK! Maiken
Gjest just me Skrevet 29. januar 2003 #6 Skrevet 29. januar 2003 Det er vel helt normalt. Strømpebukse er jo bare truse, longs og sokker sydd sammen. Skjønner ikke hvorfor det skal være et typisk jenteplagg? Selv er jeg student og synes det er kjempepraktisk. Sparer mye klesvask faktisk... Tynnere strømpebukser/strømper blir vel mer en pynteting, og du burde vel kanskje barbere leggene dine da dette brukes mest sammen med skjørt... Endel jenter synes dette er sexy, og da er det vel ikke så rart at noen gutter synes det og? Mitt inntrykk er at mange jenter ser på feminine klær som sitt enevelde, og vil ikke slippe inn gutter (eller ser det så jævlig ut?). Men samtidig har de ingen reservasjoner mot å bruke samme klær som mannen selv. Dette er et paradoks jeg ikke skjønner noe av. Det verste er at de fleste menn er nesten enda verre enn jentene igjen, diskriminerer seg selv, ikke bra! Noen ganger som jeg har prøvd skjørt så har folk spurt, jasså er du dame i dag? Hvilke jenter blir spurt om de er menn hvis de går i bukse? ...jeg skjønner hvertfall ingenting.....
OppNed Skrevet 29. januar 2003 #7 Skrevet 29. januar 2003 Åh...jeg svarte ut ifra at gjesten vår likte å komme over kvinneben ikledd strømper... Bare så det er nevnt, lissom Elsklingen har noen rå, hårete, muskuløse manneben som overhodet ikke trenger nylon Maiken
Andreas Skrevet 30. januar 2003 #8 Skrevet 30. januar 2003 Jeg tror det er vanlig blant gutter å synes at strømper, holdere, støvletter etc er spennende. En jente jeg var sammen med tidligere, "vekket" min interesse for dette. Hun hadde selv en greie på dette, og gikk med strømper/holder, stay ups veldig ofte. Både under skjørt og under bukser. For meg var det noe feminint ved dette som gjorde det så fryktelig spennende. Hadde flere opplevelser med impulsiv sex på toaletter, i parker o.l, ved at hun slapp å ta av seg skjørtet, men kun dra trusen til side. Det var også deilig å forføre og bli forført av en kvinne i lekkert undertøy og gjerne støvletter. Spesielt når hun selv hadde en greie på dette og det ikke var jeg som måtte "ønske" at hun gjorde det for meg! Dette er et enkelt turn on-knep jenter, som jeg tror funker på de fleste gutter. Andreas
Gjest Anonymous Skrevet 30. januar 2003 #9 Skrevet 30. januar 2003 Nelle er en klok Kvinne ! Hun har forstått oss menn, og hun nyter at vi nyter henne ! Takk ! hilsen en nytende chris
Gjest Anonymous Skrevet 31. januar 2003 #10 Skrevet 31. januar 2003 Helt enig... Nelly har forstått dette med oss menn. Positivt kvinne!
Kevin Skrevet 31. januar 2003 #11 Skrevet 31. januar 2003 Så det er liksom OK???? Mens jeg, bare fordi jeg heller på litt bensin først før jeg tenner på dem, blir betraktet av mange som farlig for samfunnet??? Hvor skal verden ende???
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå