Gjest Guruen Skrevet 31. oktober 2006 #1 Skrevet 31. oktober 2006 Det er med hånflir og boblende latter jeg leser at Reese Witherspoon ikke får ekteskapet til å fungere. Jeg vet ikke hvorfor, men den dama har jeg langt opp i halsen! http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=135884
Gjest gjesta Skrevet 31. oktober 2006 #2 Skrevet 31. oktober 2006 Det er med hånflir og boblende latter jeg leser at Reese Witherspoon ikke får ekteskapet til å fungere. Jeg vet ikke hvorfor, men den dama har jeg langt opp i halsen! ← Så hyggelig for deg at du har noe å le av da. Jeg liker Reese veldig godt jeg, og synes uansett at det er trist når folk skiller seg.
Minien Skrevet 31. oktober 2006 #3 Skrevet 31. oktober 2006 Vanligvis driter jeg i hvem som skiller seg, men akkurat når det gjelder disse syns jeg det er litt trist. Har alltid sett på dem som et Hollywood-par som faktisk får det til å fungere... Tydeligvis ikke.
Eve Luna Skrevet 31. oktober 2006 #4 Skrevet 31. oktober 2006 De virket som en så flott par. Jeg mister all troen på ekteskap når jeg leser sånt. De har jo vært sammen i 9 år og har 2 barn. Hvor mye håp er det for oss andre da? Jeg trodde virkelig at det ekteskapet i Hollywood vil holde. Jeg liker dem begge som skuespillere. Syns de er flinke.
Gjest Norwegian Blue Skrevet 31. oktober 2006 #5 Skrevet 31. oktober 2006 Jeg har også Reese Witherspoon langyt oppi halsen, men jeg syntes det var et søtt par, så veldig synd at de skiller seg..
Murron Skrevet 31. oktober 2006 #6 Skrevet 31. oktober 2006 Jeg liker dem begge to veldig godt, så jeg synes det var trist. Ja man kan begynne miste litt troen på kjærligheten, for utad så virket de bunnsolide som par.
Gjest Gjest Skrevet 31. oktober 2006 #7 Skrevet 31. oktober 2006 Hvordan kan dere ha henne langt opp i halsen når dere ikke kjenner henne? Sitte å godte seg pga av andre menneskers skiksmisser ? Hvorfor det? Dere må virkelig ha det kjipt med dere selv
Gjest Kitten Skrevet 31. oktober 2006 #8 Skrevet 31. oktober 2006 Det er med hånflir og boblende latter jeg leser at Reese Witherspoon ikke får ekteskapet til å fungere. Jeg vet ikke hvorfor, men den dama har jeg langt opp i halsen! http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=135884 ← Høres ut som du trenger en hobby...
Gjest Ferskvannsblekksprut Skrevet 31. oktober 2006 #9 Skrevet 31. oktober 2006 Jævla apekatter, se hotel cæsar istedenfor kanskje?
Dizzy Skrevet 31. oktober 2006 #11 Skrevet 31. oktober 2006 Hvordan kan dere ha henne langt opp i halsen når dere ikke kjenner henne? Sitte å godte seg pga av andre menneskers skiksmisser ? Hvorfor det? Dere må virkelig ha det kjipt med dere selv ← Jeg har alltid lurt på hvordan noen kan mislike noen uten å kjenner dem...?
Gjest -eline- Skrevet 31. oktober 2006 #12 Skrevet 31. oktober 2006 Synes det er synd jeg, liker de begge to og syntes det virket som de hadde et solid forhold.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå