Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Marianne 19
Skrevet

Lurte bare på hva dere synes om stay-up strømper? Når brukes det? Under hvilke plagg? Hva er favorittmerket?

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Stayups kan vel brukes under de fleste plagg - både bukser og kjoler/skjørt. Bare ikke hvis man går med mini-minikorte skjørt slik at strømpekanten synes. Det ser vulgært ut.

Jeg bruker heller ikke stayups når det er veldig kaldt. Da blir jeg så kald på rompa.

Gjest bamsemums
Skrevet

Stay ups er tingen, spesielt om en hater strømpebukser som glir opp og ned under skjørtet eller kjolen!

Kjæresten sier han synes det er drit sexy med stay ups og korte skjørt, så det brukes endel her i huset. Ellers bruker en det til kjoler eller knelange skjørt..... bruker det av og til på vinteren, selv om jeg må inrømme det kan bli temmelig kaldt.. :)

Skrevet

Jeg bruker kun stay ups, og de er veldig behagelige å ha på. Jeg bruker de ved siden av lange eller halvlange skjørt, både på sommeren og på vinteren.

Forøvrig er strømpene fra Lindex mine favoritter, for de er fine i fargen og sitter godt på.

Skrevet

Japp, Lindex har faktisk mye bra strømper og undertøy! Har selv et par stay ups som er kjøpt der, de har jeg hatt i mer enn 2 år! Det er min strømperekord, de ryker jo stort sett bare jeg ser på dem.. :hoho:

Skrevet

Stay-ups er innmari fint når man hater å gå i strømpebukser! Slik som meg.. Bruker det til lange og halvlange skjørt. Men det kan jo brukes til alt, bare kanskje ikke til mini-mini-korte skjørt. Hvis den blondekanten synes blir det litt for mye...

Gjest Zalomine
Skrevet

Jeg bruker dem i alle situasjoner der jeg før brukte strømpebukser, SÅÅ mye mer behagelig (og mer sexy for sambo når jeg kler av meg...)

Eneste unntaket er svært korte skjørt, som det nevnes, men slike bruker jeg jo ikke, så det er ikke noe problem.

Jeg bruker dem fra Lindex, men jeg husker ikke navnene. Jeg liker dem, de sitter bra, er pene, og rakner ikke så lett. Min erfaring er i alle fall at jeg ville raknet minst 3 strømpebukser, om ikke flere, før jeg har ranket en strømpe (og det fine når man har flere par av samme merke er at om en rakner, og en i det andre paret, så har du fortsatt et par :) )

Skrevet

Men sitter de som de skal? Skikkelig kjipt hvis de sklir ned liksom... :oops: Og hva med store størrelser? Går det greit med stayups likevel?

MissS

Skrevet

Stay ups sitter bra, husk bare at huden din må være fri for fuktighetskrem der hvor blondebåndet skal sitte.

Jeg er også kjempefornøyd med Lindex sine, dersom du ønsker "hudfarget" er en farge som heter Camel veldig fin syntes jeg.

Når det gjelder størrelser må du prøve det frem. Jeg er i utganskpkt størrelse M, men når det gjelder strømper og (strømpebukser :evil: )kjøper jeg alltid L for jeg har så lange ben. Da syntes jeg at strømpebuksene varer lenger også før de rakner.

PS! Lindex har ofte tilbud "ta tre betal for to".

• 3 år senere...
Gjest Gjest_Anonym_*
Skrevet

Hei jenter. Mann på 27 her. Stay-ups er det eneste som gjelder. Det er rett og slett bare utrolig sexy.

Skrevet
Lurte bare på hva dere synes om stay-up strømper? Når brukes det? Under hvilke plagg? Hva er favorittmerket?

Brukar det helst. Likar ikkje strømpebukser og har dei på under skjørt/kjolar og eventuelt under bukser om det er skikkeleg kaldt.

Om eg ikkje treng dei i ein heilt spesiell anledning eller nyanse, kjøper eg billigstrømper på lindex eller HM.

Ingrid

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...