Gå til innhold

Hvilke utenlandske nettsteder leverer

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_smoothie_*
Skrevet

dvs.. look fantastic, strawberrynet,asos, victorias secret osv..de som er nevnt her med andre ord ;)

For meg vil det nemlig bli masete med leveranse på døren pga jobb og studier..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pakkene blir jo sendt til posten, og du selv må hente dem.

Får bare en hentelapp :)

Gjest Ssssmoothie
Skrevet
Pakkene blir jo sendt til posten, og du selv må hente dem.

Får bare en hentelapp :)

Men gjelder det alle disse nettstedene?? (sorry, er veldig grønn)

Skrevet

Tror det..

Nå bor jeg i leilighetsbygg så postkassa mi får jo ikke plass til den minste pakka engang. Men jeg har bestilt fra SN, LF og jeg gikk å henta dem.

asos-pakkene er jo klær så de må vel hentes værtfall :)

Skrevet

Lookfantastic-pakker kommer ofte i postkassen. Strawberrynet må hentes på postkontoret. Har lest at Asos blir levert på døren.

Skrevet

Har også fått alle pakker som ikke går ned i postkassa levert på posten...

Dette gjelder bl.a. SN, LF, Alternative Beauty, Asos.

Skrevet

Men om det kommer med dhl eller lignende blir det ikke levert på posten. Har bestilt fra mangoshop.com, der leverer dhl hjem til deg.

Gjest Gjest_lisa_*
Skrevet

Det de gjør er å prøve å levere hjem til deg, men som regel får du bare en lapp i postkassa som sier "vi prøvde å levere, men du var ikke hjemme/pakken gikk ikke i postkassa, så du må hente den på posten"

Har bestilt fra både lookfantastic og strawberrynet, og alle gangene har jeg hentet pakken på posten. Spørs kanskje litt hvor stor pakken er og om du må betale toll, selvsagt. Tollen må jo betales på postkontoret, så da får du den i hvert fall ikke levert på døra.

Skrevet
Men om det kommer med dhl eller lignende blir det ikke levert på posten. Har bestilt fra mangoshop.com, der leverer dhl hjem til deg.

Det stemmer. Private fraktselskap som DHL, FedEX, UPS osv. leverer på døra om det er mulig.

Skrevet

De jeg har bestilt fra tar ekstra for å levere på døra....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...