Gjest Gjest Skrevet 30. oktober 2006 #1 Skrevet 30. oktober 2006 Jeg har alltid syns at analsex er vemmelig, og ekkelt. Helt til jeg prøvde det og da ble det både vemmelig, ekkelt og vondt! Så fikk jeg meg en elsker og etterhvert begynte også han å mase om analsex.. Men jeg ville ikke, men typisk at slikt skjer når det kommer alkohol med i bildet. Uannsett etter en fest hadde han visst forberedt seg på mitt besøk, og kjøpt tau, bind for øynene og ørepropper. Så når vi kom inn på rommet hans kastet han meg ned på magen på senga og bandt hendene mine på ryggen, og tok resten på. Jeg lå der helt stille da jeg kjente kroppen hans over meg. Det var skikkelig deilig å kjenne vekta fra ham over meg og at han hadde all kontrollen. Så han fant ut at han skulle ta meg bak, og jeg lå å vridde meg og spente alle muskler fordi det gjorde vondt. Han tok ikke noe særlig hensyn fordi han hadde drukket en del, og begynte å "straffe pule" meg (bevege seg fortere) når jeg ikke gjorde som han sa. Fordi han visste at det ble vondere for meg. Men dagen etter, når jeg lå å halvsov i senga hans merket jeg at han la seg helt inntil meg og begynte å dytte pikken opp mellom beina mine. Det var deilig. Jeg ville at han skulle ta meg vanlig, men han sa at han ville bare ta meg bak helt til jeg likte det og ikke fikk vondt mer. Jeg lot ham gjøre det, men denne gangen var han veldig forsiktig og fikk meg til å slappe helt av, og når jeg slappet helt av og han gjorde det på den rette måten, da ble det sååå deilig!' Det hadde jeg aldri trodd, jeg lå tilogmed å stønnet og han kunne kjøre på som han ville og det gjorde ikke vondt. Istede ble jeg så våt at fitta bare rant. Sitter bare igjen som et spørsmålstegn..hvordan kan noe så vondt bli så godt...?
Yme Skrevet 30. oktober 2006 #2 Skrevet 30. oktober 2006 Jeg har alltid syns at analsex er vemmelig, og ekkelt. Helt til jeg prøvde det og da ble det både vemmelig, ekkelt og vondt! Så fikk jeg meg en elsker og etterhvert begynte også han å mase om analsex.. Men jeg ville ikke, men typisk at slikt skjer når det kommer alkohol med i bildet. Uannsett etter en fest hadde han visst forberedt seg på mitt besøk, og kjøpt tau, bind for øynene og ørepropper. Så når vi kom inn på rommet hans kastet han meg ned på magen på senga og bandt hendene mine på ryggen, og tok resten på. Jeg lå der helt stille da jeg kjente kroppen hans over meg. Det var skikkelig deilig å kjenne vekta fra ham over meg og at han hadde all kontrollen. Så han fant ut at han skulle ta meg bak, og jeg lå å vridde meg og spente alle muskler fordi det gjorde vondt. Han tok ikke noe særlig hensyn fordi han hadde drukket en del, og begynte å "straffe pule" meg (bevege seg fortere) når jeg ikke gjorde som han sa. Fordi han visste at det ble vondere for meg. Men dagen etter, når jeg lå å halvsov i senga hans merket jeg at han la seg helt inntil meg og begynte å dytte pikken opp mellom beina mine. Det var deilig. Jeg ville at han skulle ta meg vanlig, men han sa at han ville bare ta meg bak helt til jeg likte det og ikke fikk vondt mer. Jeg lot ham gjøre det, men denne gangen var han veldig forsiktig og fikk meg til å slappe helt av, og når jeg slappet helt av og han gjorde det på den rette måten, da ble det sååå deilig!' Det hadde jeg aldri trodd, jeg lå tilogmed å stønnet og han kunne kjøre på som han ville og det gjorde ikke vondt. Istede ble jeg så våt at fitta bare rant. Sitter bare igjen som et spørsmålstegn..hvordan kan noe så vondt bli så godt...? ← Hahahah! Han hørtes ut som en flott fyr Sku ønske jeg var like kul osm han
Gjest Gjest Skrevet 30. oktober 2006 #3 Skrevet 30. oktober 2006 Hahahah! Han hørtes ut som en flott fyr Sku ønske jeg var like kul osm han ← var det ironi eller hilsen trådstarter
Gjest d'Arc Skrevet 30. oktober 2006 #5 Skrevet 30. oktober 2006 var det ironi eller hilsen trådstarter ← Såklart han mente det ironisk. Elskeren din kjører på fordi han vet det blir verre for deg. Åh, Gud for en type Men til spørsmålet: Kanskje du bare trengte å venne deg til det.
Yme Skrevet 31. oktober 2006 #6 Skrevet 31. oktober 2006 Heheh, jeg har fortsatt ikke lært å bruke det ironiflagget
Gjest Gjest Skrevet 31. oktober 2006 #7 Skrevet 31. oktober 2006 HaHa Bra elskeren min var litt mer hensynsfull i helga. Hadde drukket store mengder alkohol, og vi kom plutselig på at vi skulle prøve det. Det gjorde ekstremt vondt, enda han var veldig forsiktig. Blir lenge til jeg prøver DET igjen...
Gjest Gjest Skrevet 1. november 2006 #8 Skrevet 1. november 2006 å jeg har lyst til og prøve det jeg oxo men dama mi vil ikke har dere noen fårslag til åssen jeg skal få det til ?? hva jeg må gjøre ?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå