Gå til innhold

Kappahl reklamen med Dustin Hoffman.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er egentlig poenget i den? Dustin Hoffmann er jo fælt så søt der han sitter på dasslokket og roper; aaaaaahhhh. Men jeg har fremdeles ikke helt skjønt poenget i den. Er han usynlig? Er han dau? Noen bedre forslag? :klø:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han er en "imaginary friend", altså usynlig, men om dama faktisk oppfatter ham eller hva forstår jeg ikke. Fatter heller ikke hva han egentli er der for... tror han prøver å fortelle henne at hun ser bra ut (i kappahl sine klær) (?)

Skrevet

Njoooo,men det virker jo ikke som om dama vet at han er der heller da..

Skrevet

Er det ikke mannen han maser på da? At det er mannen som bruker lang tid. Kappahl-dama er jo klar mer eller mindre?

Har sikkert misforstått jeg også.

Gjest Ferskvannsblekksprut
Skrevet

Hun hører jo på han når han foreslår en vest! Når han tar transemake-overen på henne, og mannen ligger og griner mens hun er på intervju for hun er dyke :(

Skrevet

Ligger han å griner? :overrasket: Hvor mange reklamer er det egentlig? Er det ikke bare to?

Skrevet

Jeg tror ikke hun hører ham, han er kanskje en slags "indre stemme" eller slikt. Reklamen er vel først og fremst for moro. Og han maser på HENNE når de sitter på badet.

Skrevet

Ikke direkte griner, men jeg ser bare uttrykket hans når hun kommer i transeuniformen sin (dress på jenter er fint, men figursydd er vel et viktig ledd her) og hun sier med en dyp stemme "ønsk meg lykke til da!"

Mannen klarer ikke svare engang, han ligger og tenker "Å faen, nåå får hun jobb i et mannsdominert yrke og kommer til å diskutere pupper og fotball ved vanntanken med dem og bli som dem. Jeg har mistet henne nå, og snart dumper hun meg til fordel for en kvinne ved navn Gerd" med et tomt uttrykk i ansiktet.

Jeg tolker folk, det er slikt jeg gjør! :D

Skrevet

Morsomt å se hva du klarer å få ut av en reklame som jeg i utgangspunktet synes er utrolig teit, du har i alle fall fått meg til å ville se reklamen en gang til for bare å se nærmere på mannen hennes. :ler:

Skrevet

Når jeg irriterer meg lenge nok over ting så tildeler jeg dem irriterende personligheter bare for å bli mer sinna :frusrtert: kanskje ikke det lureste å gjøre!

Skrevet

Når han maser på henne på badet er det jo fordi han synest hun er klar, men du ser etterpå at hun skifter, og det antrekket hun tidligere hadde på seg henger på døra som går igjen.

Skrevet

Skal ikke dustin hoffman være den delen av henne som sier at nå ser jeg bra ut, eller jeg kan ikek gå sånn.

Alle har jo en sånnen inni seg at når vi står å kler oss på morgenen er "han" grunnen til at vi kanskje skifter topp 2 ganger for vi ser bra ut.

You look great :)

Skrevet

Men i den første reklamen med den vesten når hun skal på jobbintervju ser hun jo forferdelig ut. Skjønner ikke hvilken interesse kaphal(?) har av det!?

Og i den andre reklamen maser han på henne fordi hun aldri blir ferdig. Da kan han jo ikke være hennes indre stemme når han sier at hun må forte seg når det i virkeligheten er MANNEN som bruker lang tid og hun bare er på badet og små-fresher seg opp fordi han bruker så lang tid...

Men da har hun ikke like forferdelige klær på seg da...

Skrevet

Det som irriterer meg mest i de reklamene, er at hun snakker norsk.

Skrevet
Hva skulle hun ha snakket? Svensk?

Hun snakker svensk på TV4. ;)

Jeg oppfatter det også slik at han sier det hun tenker. Så når han jamrer om at de er sene, er det mannen som sinker dem.

Skrevet

Dama er svensk, så da synes jeg det er verre at de har dubbet det til norsk.

Skrevet

Det gjør de jo med alle skandinaviske reklamer. De er alle den samme reklamen men de snakker på det språket til det landet de blir sendt i.

Skrevet

Jeg vil at Dustin Hoffman skal sitte på min do. :tristbla:

Skrevet
Jeg vil at Dustin Hoffman skal sitte på min do.  :tristbla:

Jeg ville heller hatt Richard Gere sittende på min do og fortelle meg at jeg ser flott ut på en mandags morra, men Dustin funker og.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...