My Skrevet 30. oktober 2006 #1 Skrevet 30. oktober 2006 HEI. Hva pleier du å vaske skjermen din med? Det blir så fort fettmerker
Gjest Gjest Skrevet 30. oktober 2006 #2 Skrevet 30. oktober 2006 PC- vask, du får kjøpt det i data butikkene
Gjest Hufsa Skrevet 2. november 2006 #5 Skrevet 2. november 2006 Jeg bruker faktisk bare litt vått papir, f.eks tørekrull med litt vann på. Funker som bare det + at det er gratis
Helen Skrevet 3. november 2006 #6 Skrevet 3. november 2006 Jeg bruker faktisk bare litt vått papir, f.eks tørekrull med litt vann på. Funker som bare det + at det er gratis ← Koster litt da, er ikke gratis med hverken vann eller tørkepapir, men billig det er det
Gjest gjesta Skrevet 3. november 2006 #7 Skrevet 3. november 2006 På Clas Ohlson har de billige microfiberkluter som er beregnet til vasking av skjermer. De fungerer veldig bra.
Gjest Hufsa Skrevet 3. november 2006 #8 Skrevet 3. november 2006 Koster litt da, er ikke gratis med hverken vann eller tørkepapir, men billig det er det ← Burde kanskje skrevet gratis med "gratis" men tror nok de fleste forstod hva jeg mente siden de aller fleste av oss har litt vann og papir hjemme
Gjest Gjest Skrevet 5. november 2006 #9 Skrevet 5. november 2006 Det er ingenting som slår denne skjermrensen fra Komplett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå