Gå til innhold

Velkomsttilbud i bokklubb

Anbefalte innlegg

Gjest Kråkebolle
Skrevet (endret)

For noen år siden ble Bokklubben(e) pålagt å la folk kjøpe velkomsttilbudene (ikke gratis bøker, men varene man betaler litt for) selv om de ikke meldte seg inn.

Er det noen som vet om dette pålegget har opphørt?

Jeg har lyst på et par av de tingene som er ekstratilbud for nye medlemmer nå, men det passer ikke å melde meg inn i ny klubb pr i dag.

Endret av Kråkebolle
Skrevet

Sist jeg fikk bokklubbreklame gjaldt pålegget. Framgangsmåten pleier å stå med svææææært liten skrift et bortgjemt sted i reklamen.

Skrevet

Jeg HAR forsøkt å bestille noe slikt en gang.. Fikk aldri noe svar.. :(

Skrevet

Men det er jo veldig enkelt å avbestille bøkene med nettmedlemsskap. Hvis du sjekker mail jevnlig, kan du avbestille bøkene med ca to museklikk og et minutt. Jeg har greid å være medlem lenge nå uten å få en eneste bok som kostet penger ;) Etter et år melder jeg meg ut.

Gjest Kråkebolle
Skrevet

Jeg bruker også den metoden. Bytter bokklubb en gang i året, og kjøper de bøkene jeg har lyst på. (Hvis jeg har lyst da.) Som nettmedlem har det aldri skjedd at jeg har glemt å avbestille.

Nå har jeg lyst på Pilatesballen, men det er ingen bøker i velkomsttilbudet som frister. Derfor venter jeg til det kommer andre bøker.

Skrevet
For noen år siden ble Bokklubben(e) pålagt å la folk kjøpe velkomsttilbudene (ikke gratis bøker, men varene man betaler litt for) selv om de ikke meldte seg inn.

Er det noen som vet om dette pålegget har opphørt?

Jeg har lyst på et par av de tingene som er ekstratilbud for nye medlemmer nå, men det passer ikke å melde meg inn i ny klubb pr i dag.

Ja du har samme tilbudet,men du må betale for det

Gjest Kråkebolle
Skrevet

Er det noen som finner bestillingsnummer for Pialtesballen på www.bokklubben.no ?

Skrevet

Du kan kjøpe det på www.bokkilden.no, se her men det er til 298,-

Melder du deg inn i bokklubben så det ut til at det kostet 98,-

Tror det kan være varenummeret som står til høyre her

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...