Gjest Chrizzy Skrevet 30. oktober 2006 #1 Skrevet 30. oktober 2006 (endret) Vet ikke hvorfor, jeg blir så irritert på henne. Hun har "alle" forutsetninger for at jeg skal like henne, hun er sosialist, hun tørr å være annerledes, passer ikke inn i det helt vanlige. Hvorfor irriterer hun meg sånn? Det irriterer meg at hun irriterer meg Endret 30. oktober 2006 av Chrizzy
Gjest Bellatrix Skrevet 30. oktober 2006 #2 Skrevet 30. oktober 2006 Hun er da kul! Litt overpedagogisk til tider, men ellers kul.
Gjest Chrizzy Skrevet 30. oktober 2006 #3 Skrevet 30. oktober 2006 Hun er da kul! Litt overpedagogisk til tider, men ellers kul. ← Merkelig, har ikke sett på henne som pedagogisk i det hele tatt
Gjest Bellatrix Skrevet 30. oktober 2006 #4 Skrevet 30. oktober 2006 Merkelig, har ikke sett på henne som pedagogisk i det hele tatt ← Jeg mener bare at det blir litt mye når hun sier en setning, for så å peke på et sted hvor hun har skrevet det ned for så å si det samme en gang til SAAAAKTE OOG TYYDELIIG. "KOS OG KJEDELIG".
Gjest Chrizzy Skrevet 30. oktober 2006 #5 Skrevet 30. oktober 2006 Ja, altså, jeg tror egentlig hun irriterer meg mest fordi jeg synes hun snakker til folk som om de er dumme!
Gjest Bellatrix Skrevet 30. oktober 2006 #6 Skrevet 30. oktober 2006 Ja, altså, jeg tror egentlig hun irriterer meg mest fordi jeg synes hun snakker til folk som om de er dumme! ← Da er det nok den overpedagogiske greia jeg mener du snakker om. Høres sånn ut. Det blir litt krampeaktig el eller annet, men hun er generelt godslig og får folk til å åpne seg på en spesiell måte.
BergensAnd Skrevet 30. oktober 2006 #7 Skrevet 30. oktober 2006 Ja, altså, jeg tror egentlig hun irriterer meg mest fordi jeg synes hun snakker til folk som om de er dumme! ← Nei, det er jeg ikke enig i det hele tatt, at hun snakker til oss som vi er dumme. Bare hennes måte å være på. I hvert fall føler ikke jeg at jeg er dum når hun snakker til meg Skjønner ikke hvorfor du blir irritert jeg heller. Jeg elsker den dama, tenk å våge å være så annerledes. Sukk, det eneste er at jeg skulle ønske det var meg, jeg Eller, aknskje det er greit det bare er en av henne? Og så alle disse prosjektene hennes, hvem ville tenkt at det ville bli interessant å lage en sosialantroplogisk studie av den norske familien? Eller av Kommunen? Eller Janneke (eller hva det var hun het). Og Johansen. Hva blir det neste?
Gjest Tweek Skrevet 30. oktober 2006 #8 Skrevet 30. oktober 2006 Jeg syntes hun er litt morsom jeg.. Måten hun tar ting og og fatisk beviser det på en gøy måte. Bare se på mennene, de finner jo ikke vasen Men hun tar litt av noen ganger
tuji Skrevet 30. oktober 2006 #9 Skrevet 30. oktober 2006 Når hun snakker sånn, tror jeg det er for å oppsummere for seg selv. Jeg liker henne kjempegodt, hun er så utrolig interessert i og fascinert av alt.
Gjest Chrizzy Skrevet 30. oktober 2006 #10 Skrevet 30. oktober 2006 Nei, det er jeg ikke enig i det hele tatt, at hun snakker til oss som vi er dumme. Bare hennes måte å være på. I hvert fall føler ikke jeg at jeg er dum når hun snakker til meg He he, godt poeng Jeg elsker den dama, tenk å våge å være så annerledes. Sukk, det eneste er at jeg skulle ønske det var meg, jeg Eller, aknskje det er greit det bare er en av henne? Kjenner så mange fra før Og så alle disse prosjektene hennes, hvem ville tenkt at det ville bli interessant å lage en sosialantroplogisk studie av den norske familien? Eller av Kommunen? Eller Janneke (eller hva det var hun het). Og Johansen. Hva blir det neste? ← Synes nok egentlig personlig at det er kjedelig... Men bra at de programmene er, såklart
Gjest Chrizzy Skrevet 30. oktober 2006 #11 Skrevet 30. oktober 2006 Det er akkurat det jeg har funnet ut. Det er bare meg i hele Norge som irriterer meg over henne Særing?
lillesky Skrevet 30. oktober 2006 #12 Skrevet 30. oktober 2006 Jeg liker henne kjempegodt, hun er så utrolig interessert i og fascinert av alt. ← Jeg og! Skulle ønske "Koht i familien" varte en time, og ikke bare en halvtime.
Gjest en av gjestene Skrevet 31. oktober 2006 #13 Skrevet 31. oktober 2006 Vet ikke hvorfor, jeg blir så irritert på henne. Hun har "alle" forutsetninger for at jeg skal like henne, hun er sosialist, hun tørr å være annerledes, passer ikke inn i det helt vanlige. Hvorfor irriterer hun meg sånn? Det irriterer meg at hun irriterer meg ← Det nå slik at ... hva heter det ordtaket på norsk da? På seg selv kjenner man andre. Vet ikke om det er det rette uttrykket på norsk, men det handler jo om at det man irriterer seg over andre reflekterer det man irriterer seg over seg selv. Altså, f.eks.: er jeg snarsint, så irriterer jeg meg over andre som er snarsinte.
Gjest Gjest Skrevet 31. oktober 2006 #14 Skrevet 31. oktober 2006 er hun søsteren til hun i store studio?
Plym Skrevet 31. oktober 2006 #15 Skrevet 31. oktober 2006 Ja, altså, jeg tror egentlig hun irriterer meg mest fordi jeg synes hun snakker til folk som om de er dumme! ← Enig i dette. Hun irriterer meg også. Særlig fordi hun mangler respekt for intervjuobjektene sine. Og fordi det blir alt for mye Koht i programmene (selv om det sikkert er poenget). Men hun har moderert seg litt i familieserien, synes jeg. Nå klarer jeg en halvtime med henne. Hadde dog hatt store problemer med en middag eller hyttetur ¨grøss¨.
lillesky Skrevet 31. oktober 2006 #16 Skrevet 31. oktober 2006 er hun søsteren til hun i store studio? ← Nei, men de to er venninner.
Gjest Chrizzy Skrevet 31. oktober 2006 #17 Skrevet 31. oktober 2006 Det nå slik at ... hva heter det ordtaket på norsk da? På seg selv kjenner man andre. Vet ikke om det er det rette uttrykket på norsk, men det handler jo om at det man irriterer seg over andre reflekterer det man irriterer seg over seg selv. Altså, f.eks.: er jeg snarsint, så irriterer jeg meg over andre som er snarsinte. ← Projisering ja Nja, jeg har en ting til felles med henne som er veldig likt, men det går ikke på væremåte. Projisering kan stemme ofte, men jeg er av den formening at det med å irritere seg over andre kan handle like mye om ulikheter, som likheter. Er egentlig en litt "oppbrukt" frase
Gjest en av gjestene Skrevet 31. oktober 2006 #18 Skrevet 31. oktober 2006 Projisering ja Nja, jeg har en ting til felles med henne som er veldig likt, men det går ikke på væremåte. Projisering kan stemme ofte, men jeg er av den formening at det med å irritere seg over andre kan handle like mye om ulikheter, som likheter. Er egentlig en litt "oppbrukt" frase ← Er enig med deg at irritasjon kan handle like ofte (eller oftere) om ulikheter enn om likheter. Prøvde bare å se irritasjonen på en positiv måte siden du sa: Hun har "alle" forutsetninger for at jeg skal like henne, hun er sosialist, hun tørr å være annerledes, passer ikke inn i det helt vanlige. ←
Gjest Chrizzy Skrevet 31. oktober 2006 #19 Skrevet 31. oktober 2006 Er enig med deg at irritasjon kan handle like ofte (eller oftere) om ulikheter enn om likheter. Prøvde bare å se irritasjonen på en positiv måte siden du sa: ← Joda, men det spørs kanksje på hvordan en ser seg selv da
Charmina Skrevet 31. oktober 2006 #20 Skrevet 31. oktober 2006 Når hun snakker sånn, tror jeg det er for å oppsummere for seg selv. Jeg liker henne kjempegodt, hun er så utrolig interessert i og fascinert av alt. ← Jeg er veldig enig i dette. Synes hun er toppers jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå