miratira Skrevet 30. oktober 2006 #1 Del Skrevet 30. oktober 2006 Noen som vet når gardeballet er før jul? Hvilken dato? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sacred Skrevet 31. oktober 2006 #2 Del Skrevet 31. oktober 2006 Vet ikke, men måtte bare kommentere. Hehe. Var på gardeball selv, 11 mars Kjempeflott! Kos deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 31. oktober 2006 #3 Del Skrevet 31. oktober 2006 Noen som vet når gardeballet er før jul? Hvilken dato? ← Gardeballet er 2.desember =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miratira Skrevet 31. oktober 2006 Forfatter #4 Del Skrevet 31. oktober 2006 Okei;) Takk for det! Er bare en jeg liker litt som har spurt om jeg vil være med, men det er en stund siden han spurte.. og han har ikke nevnt det etterpå! Så venter i spenning Litt skummelt og dra dit og da, har ingen kjole som passer seg der! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sacred Skrevet 31. oktober 2006 #5 Del Skrevet 31. oktober 2006 Okei;) Takk for det! Er bare en jeg liker litt som har spurt om jeg vil være med, men det er en stund siden han spurte.. og han har ikke nevnt det etterpå! Så venter i spenning Litt skummelt og dra dit og da, har ingen kjole som passer seg der! ← Du får leie en! Det gjorde nok de fleste! Jeg synes jo og det var litt skummelt, men tror alle jentene gjør det. Det er jo bare guttene som kjenner hverandre Men alle kameratene til kjærsten min var kjempehyggelige, og det var en super kveld! God mat, guttene så kjempekjekke ut i uniformen, de var også veldig gentlemen og kjøpte roser til oss og spanderte limo og champagne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ...... Skrevet 12. november 2006 #6 Del Skrevet 12. november 2006 det er 2 desember!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miratira Skrevet 15. november 2006 Forfatter #7 Del Skrevet 15. november 2006 Er det et etter jul og? I mars engang? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sacred Skrevet 16. november 2006 #8 Del Skrevet 16. november 2006 Det kan godt hende. Jeg var i mars i år. Gardeball er 3-4 ganger i året eller noe sånt.. For hvert kompani.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. november 2006 #9 Del Skrevet 18. november 2006 Hei hei.. Har også blitt spurt om jeg kunne tenke meg og bli med på gardeball. Er jo litt skummel som dere sier, det værste må vel være kjolen... hehe.. Håper jeg finne en som passer.. er det noen som vet om noe sted forreten som det er mulig og lei.? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå