Gå til innhold

sprutorgasme?

Fremhevede innlegg

Skrevet

når vesla har ridd meg, så har det hendt at jeg har kjent at det har rent en liten foss nedover ballene mine. er det en sprutorgasme.eller er det bare en liten oversvømmelse? likte det veldig godt ihvertfall :sjarmor:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

LIlle vasla høres litt pedo ut.

Men tror ikke egentlig hun hadde sprutorgasme.

Er vel bare spermen din og saften hun sin

Skrevet (endret)

Diare. :-D

Endret av d'Arc
Gjest Chrizzy
Skrevet

Når det skjer er det ofte den vætsken man snakker om at kommer når en kvinne ejakulerer. Den er tynnere og mer rennende enn den andre vætsken. Så det er ganske sansynlig at hun gjør akkurat det ja :)

Skrevet

nesten som vann? ble en skikkelig våt flekk på lakenet. å det var ikke sperm for da har jeg gått glipp av en orgasme

Gjest Chrizzy
Skrevet
nesten som vann? ble en skikkelig våt flekk på lakenet. å det var ikke sperm for da har jeg gått glipp av en orgasme

Ja, nesten som vann. Det er helt naturlig, de fleste av oss "renner litt over" en eller annen gang på den måten. Mer eller mindre.

Skrevet

skikkelig deili ihvrtfall. skikkelig konge følelse. har hørt at hvis dama stårr på alle 4 å jeg fingrer henne bakfra er dette lett å oppnå? vill det da sprute eller bare renne?

Gjest glamourgirl
Skrevet

Chrizzy har rett.

Det er sprutorgasme.

Skrevet

gleder meg til dama kommer hjem. er så deilig når dette skjer. er så deilig når vi slipper oss løs å får et sånn resultat :danse: digger dama as

Gjest Ferskvannsblekksprut
Skrevet

Er det sprutorgasme spruter en vel foran? Da ville det isåfall havnet på brøstkassa di (eller i munnen hvis hun var ekstra treffsikker).

Hvis det er etter sex kan det jo være din egen naturdusj som renner utover dine egne baller :Hehe:

Skrevet

Det er garantert en sprutorgasme. Sprutorgasme hos jenter trenger ikke alltid å sprute. Ofte bare "renner" det. For meg er det litt avhengig av stilling - spruter lettere i enkelte stillinger, og mer bare renner i andre stillinger. Hvis hun står på alle 4, eller oppreist, vil det renne ned på gulvet.

Beste stilling for meg hvis det skal sprute er å sitte med rompa på en bordkant, støtte meg med hendene bak på bordet, bena yt i sofaen (på hver side av kroppen til type) + han fingrer meg mens jeg liksom "skyver" underlivet frem mot han. Da spruter det utover hele brystkassa hans oppdaget vi plutselig en kveld...

Gjest gjest nå
Skrevet

Nice!! Gleder meg til samboer kommer hjem fra jobb, skal overraske han med å sitte sånn når han kommer inn døra.... :sjarmor:

Hørtes deilig ut!

Skrevet

vil lære meg dette opphissende fenomenet :sjarmor: må bare vente til det kommer en læremester vandrende.....hihi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...