Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Holder på å date en som har det med å glemme avtaler. Eller kanskje mer at vi har ulikt syn på hva som er en avtale. Han kan si vi skal møtes dagen etter på et gitt tidspunkt, og at han skal ringe og avtale hvor. Men så skjer det ikke noe mer. Så kan han ringe igjen dagen etter og avtale et nytt møte som han dukker opp til. Men det virker ikke som han husker at vi skulle treffes tidligere. Det er litt frustrerende, jeg tar på litt pent tøy på jobben, sier nei til overtid osv, og så ringer han ikke. Det har skjedd to ganger bare på en uke nå. Det er vel litt min feil også som ikke insisterer på å avtale mer nøyaktig, men da pleier han bare si han skal ringe. Teller det som en avtale når man har tidspunktet men ikke stedet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg hadde ikke giddet dette. Klart det er en avtale når man har avtalt å møtes selv om man skal komme tilbake til sted.

Endret av Jane How
Skrevet
Jeg hadde ikke giddet dette. Klart det er en avtale når man har avtalt å møtes selv om man skal komme tilbake til sted.

Ikke jeg heller.Jeg var i et forhold med "en slik en" i 4 år,han møtte dog opp til avtaler man ALDRI før minimum 20 minutter etter avtaletid.Og det var på en god dag.

Attpåtil kom han med små hvite løyner hele tiden om hvor han var om jeg ringte å etterlyste han. Til slutt hadde jeg null tillit til fyren og kunne egentlig ikke gitt mer faen i hverken han eller forholdet.

Så om dette ikke er en person som er veeeldig viktig for deg; let it go ;)

Skrevet
Så om dette ikke er en person som er veeeldig viktig for deg; let it

Og ikke minst; ikke LA han bli en veldig viktig person for deg før han oppfører seg!

Skrevet

Jeg har vært borti noe liknende, bare at denne var ikke fullt så ille, han glemte ikke konkrete avtaler, men glemte en del av dem som var mer diffust avtalt. Ble litt slitsomt når jeg hele tiden måtte passe på at han husket det for at han ikke skulle avtale noe annet i mellomtiden.

Man blir bare frustrert av det, så jeg sier: han er ikke noe å samle på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...