Gå til innhold

Vi møtes kun for å kline - og er voksne

Gjest Siw (30)

Anbefalte innlegg

Gjest Siw (30)

Singel kvinne her, som er på fest i ny og ne :)

Lurer på hva som skjer egentlig...møter stadig den samme typen på byen, og hver gang jeg ser ham på privatfest eller ute, begynner vi å kline. Men vi snakker aldri sammen!

:forvirret::forvirret: Forstår ikke egen oppførsel her, hva er galt?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er vel en mellomting mellom “kosevenn” og “fuckingfriend” ;)

Om du vil noe mer så kan du nå se om du får snakket med han neste gang, ellers så kan vel kosen bare fortsette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Siw_*
Er vel en mellomting mellom “kosevenn” og “fuckingfriend” ;)

Om du vil noe mer så kan du nå se om du får snakket med han neste gang, ellers så kan vel kosen bare fortsette?

Takk for et seriøst svar!

Jo, litt enig der...men jeg føler at det blir litt...patetisk.

Er ikke dette et uttrykk for at man egentlig ikke har en partner, men vil gjerne ha en, og at denne "tilfeldige kosevennen" bare er en reserve man egentlig ikke vil ha?

Jeg tenker da at det rett og slett er litt flaut, det hele... :flau:

Tydeligvis er det ingen "fucking friend" heller da, i og med at han aldri tar initiativ eller snakker noe særlig. Sprøtt! :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_Siw_*

Nei, har vel egentlig ikke lyst til å bli mer kjent med ham. Han virker ikke så veldig interessant. Han har mye fint av materielle ting, og ser bra ut, men han fenger ikke verken på personlighet eller på hva han sier (og ikke sier!)

Det er jo merkelig...at man kan kline med en "fremmed" gjentatte ganger, men ikke snakkes! :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, har vel egentlig ikke lyst til å bli mer kjent med ham. Han virker ikke så veldig interessant. Han har mye fint av materielle ting, og ser bra ut, men han fenger ikke verken på personlighet eller på hva han sier (og ikke sier!)

Det er jo merkelig...at man kan kline med en "fremmed" gjentatte ganger, men ikke snakkes!  :overrasket:

Jeg synes ikke det er så rart jeg,det beste i livet er jo å kline!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Siw_*
Jeg synes ikke det er så rart jeg,det beste i livet er jo å kline!

Hm.

Ja, uten å stille spørsmålstegn ved hvem, hva, hvor, når osv.? :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...